Werken of reizen Perth

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
rwprwp
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2014 20:50

Bericht door rwprwp » 17 apr 2014 11:52

Volgende week vlieg ik naar moskou, om via heel veel landen uiteindelijk begin Juni In Perth te landen.
Na bijna 2 maanden dagelijks reizen ,door ook nog eens niet de meest rijke landen, denk ik dat mijn lichaam dan wel even toe is aan een klein beetje stabiliteit. Nu vraag ik mij een beetje af of in die periode werk vinden in Perth aan te raden is? Of raden jullie aan eerst een 1/2 maanden door te reizen richting....?

Ik heb al aantal mensen gesproken die zeggen dat het heel moeilijk is in die periode, maar echt ideeën wat je i.v.m. werk wel kan doen heb ik nog niet echt gehoord. Wel natuurlijk wat betreft mooiste reisroutes vanuit perth daar staat het forum vol mee!

Door mijn opleiding (hbo werktuigbouwkunde) wordt ik Nederland bijna wekelijks door bedrijven benaderd, maar ik hoef er niet vanuit te gaan dat ik in australie als backpacker iets in de techniek ga vinden neem ik aan? Of raden jullie aan mijn cv toch maar even in het Engels te vertalen?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten