Welke landen / route?

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
moo
Vakantieganger
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 mei 2010 11:15

Bericht door moo » 22 nov 2011 22:12

Hoi!

In februari 2012 wil ik voor ongeveer 5 maanden een rondreis maken door ZO-Azie. Ik wil beginnen in Thailand (van Bangkok naar Chiang Mai) en dan... door naar Laos, Vietnam, of Myanmar.. Eindigen lijkt me mooi op Bali/Lombok. Maar over de route tussen Thailand en Bali ben ik nog niet uit. Het lijkt me allemaal erg mooi!
Wat ik wel in mijn achterhoofd moet houden is dat ik medicatie mee heb onderweg wat maar max 30 graden mag worden, dus dit moet ik koel kunnen houden. Dit omdat ik een bloederziekte heb (mijn bloed stolt niet goed/snel), dus een ziekenhuis in de buurt is geen overbodige luxe.
Graag zou ik ook nog 2 keer een maand vrijwilligerswerk willen doen en een meditatiecursus (waarschijnlijk in Chiang Mai).

Ik vind het erg lastig om een keuze te maken en een route te kiezen die ook zowel avontuurlijk als verstandig is.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen!

Groetjes, Moon
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten