Hi allemaal,
Komende februari ga ik naar Rio de Janeiro om carnaval te vieren met een groep vrienden die ik heb gemaakt in een eerdere reis (Colombia en Panama). Deze trip wil ik niet alleen maken voor Rio, maar zou dit graag combineren met 1/1.5 maand doorreizen naar een andere bestemming. In mijn hoofd heb ik meerdere opties zitten, maar zou toch graag willen weten van mensen die ervaring hebben of dit leuk is / te doen is in deze combinatie. Zo heb ik nagedacht over Argentinie, wat de makkelijkste optie lijkt te zijn om te combineren. Toch weet ik niet zeker of dit bij mij past, ik ben erg op zoek naar veel reuring, sociaal contact met leeftijdsgenoten (25) en natuurlijk ook de mogelijkheid om te feesten. Steden / natuur vind ik beide leuk. Stiekem zijn mijn gedachtes ook al afgedwaald naar bijvoorbeeld Mexico/Guatemala/Nicaragua, maar dit lijkt me erg ver vliegen van Rio nog.
Puntje bij paaltje, ik ben opzoek naar tips en ervaringen voor hoe jullie dit zouden doen in combinatie met waar ik naar opzoek ben. Alle hulp wordt gewaardeerd!!!!
Welk land combineren met Carnaval in Rio