7 weken voor Thailand en Cambodja genoeg?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
janproot

7 weken voor Thailand en Cambodja genoeg?

Bericht door janproot »

hallo ik ga samen met mijn vriendin begin januari naar cambodja hoeveel dagen zou ik hier voor moeten uitrekken om de belangerijkste plaatsen gezien te hebben ? en moet ik hotels op voorhand reserveren of ? graag jullie advies en tips :)
Ralph
Reisexpert

Re: cambodja

Bericht door Ralph »

Wellicht eerst zelf eens rondkijken op dit forum of bij de reisinformatie? Op deze manier lijkt het net een huiswerk vraag terwijl je binnen 30 minuten al een globaal idee + route kan hebben.

https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/cambodja/

Note: ik bedoel het niet negatief, maar is niet een gedeelte van de reis het zelf uitzoeken van zaken? Voor mij in elk geval wel.
janproot

Bericht door janproot »

Ik weet al ongeveer alles wa ik wil zien hoor . maar ik zou moeten weten heb ik daar 2 weken voor nodig of meer of minder .ik zit van 2 december tot 20 Jan ginder . maar ik zou her noorden en isan en de buurt rond Bangkok willen bezoeken samen met Cambodja . maar ik vraag mij af is 7 weken genoeg voor die samen te doen . ik dacht een 5 tal weken Thailand en 2 Cambodja . en het zuiden van Thailand zo te laten .ik denk da dan 7 weken te kort zijn . daarmee da ik hier is hoor bij mensen da daar al veel geweest zijn voor tips wa ik beter kan doen en beter ni . :)
kevinmp
Reisexpert

Bericht door kevinmp »

7 weken in totaal moet opzich wel lukken.
Het hangt er wel vanaf of je een beetje snel reist of niet.. sommige zitten ergens een week en andere zijn na twee nachten weer naar de volgende plek.

Wat wil je ongeveer gaan zien dan? en wat ralph zegt er zijn tientallen toppics met potentiele routes..
janproot

Bericht door janproot »

kevinmp schreef:7 weken in totaal moet opzich wel lukken.
Het hangt er wel vanaf of je een beetje snel reist of niet.. sommige zitten ergens een week en andere zijn na twee nachten weer naar de volgende plek.

Wat wil je ongeveer gaan zien dan? en wat ralph zegt er zijn tientallen toppics met potentiele routes..

ik heb deze lijst gemaakt voorlopig van cambodia ik weet wel ni hoeveel tijd ik hiervoor moet hebben of da alles wel de moeite is . heb alles maar gevonden dor erover te lezen .
siem raep
daar de oude markt en het landmijn museum en het oorlog museum dan in de buurt tonle sap , een paalwonong dorp gaan bezien en wat dieren ... en kampong khleang en natuurlijk ankor

daar in de buurt battambang de bambo train en wat banan

phonom penh , daar het paleis en de markten en nationaal museum misschien het museum van volkerenmoord en wat Phnom en misschien het dierenpark dan in de buurt het vernietegingskamp choeung ek . en Phnom chisor .

kampot voor de peper en farm link

sihanouk ville een paar stranden ik dacht aan otres beach en sakha beach

kep de peper plantages en krabbenmarkt
en dan de natuurparken kirirom national park en ream nationaal park en bokor nationaal park . ik zie graag natuur dus ik weet ni goe wa het beste is of ze gewoon allemaal te doen . en het belangrijhkst hoeveel tijd heb ik hiervoor nodig of wa kan ik beter zo laten of toch zeker doen ........
trotters

Bericht door trotters »

http://madmonkeyhostels.com/ is een absolute aanradere
Plaats reactie