Visum Sri Lanka

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
Toon Vogels
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2011 12:28
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Toon Vogels » 29 jun 2011 12:43

Momenteel kun je voor een verblijf van maximaal 30 dagen nog een visum bij aankomst kopen. Maar dat gaat veranderen. Het schijnt zo te zijn dat er vanaf 1 augustus (of later) nieuwe regels gaan gelden, waarbij iedereen van tevoren een visum moet regelen. Dat zou online kunen gaan gebeuren, maar er zijn nog geen details vrijgegeven. De ambassade in Den Haag weet nog van niets en zegt dat alles (in ieder geval voorlopig) bij het oude blijft.
Tikva
Reisexpert
Berichten: 4874
Lid geworden op: 22 mar 2007 17:43
Contacteer:

Bericht door Tikva » 29 jun 2011 12:50

Gelukkig weten wij hier wel meer van en hebben hier ook al een nieuwsberichtje aan besteed.
Zie ook:

geen gratis visum meer voor sri lanka
Janneke
Reisexpert
Berichten: 221
Lid geworden op: 21 apr 2007 16:15

Bericht door Janneke » 08 jul 2011 18:07

En heeft iemand dan ook enig idee met wat voor een budget je rekening moet houden?
Hornet
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2015 19:04

Bericht door Hornet » 15 nov 2015 19:08

Volgend jaar ga ik naar Sri Lanka (voor het eerst alleen weg) toe en moet daarvoor een visum aanvragen. Voor dat visum vragen ze om een adres waar je verblijf maar ik heb geen vaste verblijf plaats daar aangezien ik rond ga trekken. Wat moet ik nu invullen bij mijn adress?
Erik
Site Admin
Berichten: 9946
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Bericht door Erik » 16 nov 2015 09:35

Wat je kunt doen is het adres van je (eerste) hotel in vullen. Meestal is dat voldoende voor je aanvraag van je visum. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet 100% zeker weet of dit ook voor Sri Lanka geldt, maar in de meeste gevallen zou dit voldoende moeten zijn.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten