Visum India
Visum India
Haai,
Klopt het dat wanneer ik 'n visum voor India aanvraag, de 6 maanden in gaan vanaf dat moment? Of kan ik een datum aangeven wanneer ik wil dat het visum ingaat?
2 juli ben ik in BKK en 1 augustus vlieg ik naar India. Wie weet of ik in BKK het visum voor India kan anvragen?
Grtzzz
Klopt het dat wanneer ik 'n visum voor India aanvraag, de 6 maanden in gaan vanaf dat moment? Of kan ik een datum aangeven wanneer ik wil dat het visum ingaat?
2 juli ben ik in BKK en 1 augustus vlieg ik naar India. Wie weet of ik in BKK het visum voor India kan anvragen?
Grtzzz
- bolletjeom
- Reisexpert
Visum India in BKK of Laos
Hai,
Ondertussen weet ik dat 'n visum voor India aanvragen in BKK 5 dagen duurt.
Wie weet of ik het aanvraagformulier kan inleveren en na 3 weken met m'n paspoort het visum ga halen??
Kan ik in Laos visum voor India aanvragen, zo ja hoelang duurt dit?
Dank!
Ondertussen weet ik dat 'n visum voor India aanvragen in BKK 5 dagen duurt.
Wie weet of ik het aanvraagformulier kan inleveren en na 3 weken met m'n paspoort het visum ga halen??
Kan ik in Laos visum voor India aanvragen, zo ja hoelang duurt dit?
Dank!
Volgens mij kan het wel, ik heb ooit mijn Indonesie visum pas twee weken later opgehaald (zaten heel veel feestdagen tussen, was niet geheel mijn fout).
Officieel moet je je wel kunnen legitimeren, zorg er dus wel voor dat je altijd een kopie van je paspoort en van je Thaise visum bij je hebt!!!!
Ik heb in Laos wel plaatsen gezien waar je een visum kan regelen, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar sneller gaat dan in BKK....
Groet,
Jenny
Officieel moet je je wel kunnen legitimeren, zorg er dus wel voor dat je altijd een kopie van je paspoort en van je Thaise visum bij je hebt!!!!
Ik heb in Laos wel plaatsen gezien waar je een visum kan regelen, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar sneller gaat dan in BKK....
Groet,
Jenny
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Heb 't idee dat het een gok is, m'n aanvraagformulier inleveren en het na 3 weken ophalen... Ik zal namelijk maar 2 dagen in BKK zijn en ga dan naar Laos.
: : :
Ehhhh, je kan niet naar Laos wanneer je paspoort bij de ambassade ligt. Je kan weliswaar binnen Thailand reizen met een kopietje van je paspoort, maar je komt echt het land niet uit. En al helemaal geen ander land in.
Toch maar extra betalen dus voor je India visum en voor een spoedaanvraag gaan in BKK... Of in Nederland je visum regelen (indien het mogelijk is je visum zover van te voren aan te vragen).
Groet,
Jenny
Duh.. snap ik ook dat ik 't paspoort nodig heb om over de grens te komen.
Ik weet dat je 't aanvraagformulier bij de ambassade achter laat (niet 't paspoort!) En het visum 5 dagen later kan gaan halen met je paspoort.
Ik wil weten of ik 't formulier kan inleveren en 3 weken later (later dan 5 dagen..) met m'n paspoort kom om 't visum erin te laten zetten?"
En ja, ik kan visum voor India in NL halen, maar ik ga pas 2mnd later naar India. En de datum gaat in op dag van aanvraag...
HMM...
Ik weet dat je 't aanvraagformulier bij de ambassade achter laat (niet 't paspoort!) En het visum 5 dagen later kan gaan halen met je paspoort.
Ik wil weten of ik 't formulier kan inleveren en 3 weken later (later dan 5 dagen..) met m'n paspoort kom om 't visum erin te laten zetten?"
En ja, ik kan visum voor India in NL halen, maar ik ga pas 2mnd later naar India. En de datum gaat in op dag van aanvraag...
HMM...
Owwww, sorry Loesa ops: Ik ken alleen de situatie waarin je EN paspoort, EN aanvraagformulier achter moet laten. Ook voor India....
(Sjaak, het wisselt van land tot land hoe lang het visum geldig is na aanvraag. Vaak moet je idd binnen drie maanden naar aanvraag het land in reizen en dan begint de tijd pas te lopen, maar bv voor Vietnam is dit niet zo.)
(Sjaak, het wisselt van land tot land hoe lang het visum geldig is na aanvraag. Vaak moet je idd binnen drie maanden naar aanvraag het land in reizen en dan begint de tijd pas te lopen, maar bv voor Vietnam is dit niet zo.)
Voor India geleden alle geweldige afspraken niet... Het visum gaat in op de dag dat ik het in Den Haag aanvraag.
De info die ik heb gekregen zegt dat je 't aanvraagformulier inlevert bij de ambassade in BKK en 5 dagen later met je paspoort 't visum gaat halen?
Heb jij hier andere ervaring mee Jenny?
Wat ik graag wil weten is of ik m'n visum ook later dan 5 dagen kan gaan ophalen met m'n paspoort of dat ze dat niet toestaan?
Happy rainy day..!
De info die ik heb gekregen zegt dat je 't aanvraagformulier inlevert bij de ambassade in BKK en 5 dagen later met je paspoort 't visum gaat halen?
Heb jij hier andere ervaring mee Jenny?
Wat ik graag wil weten is of ik m'n visum ook later dan 5 dagen kan gaan ophalen met m'n paspoort of dat ze dat niet toestaan?
Happy rainy day..!
Vraag ff aan Loes, zij heeft in BKK haar visum geregeld. Zie http://zuidamerika.punt.nl. Ik weet wel dat ze de dag vertrek naar India heeeeel veel moeite heeft moeten doen om haar paspoort terug te krijgen, dit omdat het bureautje dicht was toen ze haar paspoort op wilde halen
Succes,
Jenny
Succes,
Jenny