Vliegervaringen AirAsia
- bolletjeom
- Reisexpert
Vliegervaringen AirAsia
fantastische lowcostairline in Azie!!
je betaald bijna niets en krijgt ook bijna niets maar voor dat geld mag je echt niet klagen. Vliegen is vaak goedkoper dan met de bus!
Wat wel een nadeel is: 15 kilo bagage limit. en anders flink bij betalen.
je betaald bijna niets en krijgt ook bijna niets maar voor dat geld mag je echt niet klagen. Vliegen is vaak goedkoper dan met de bus!
Wat wel een nadeel is: 15 kilo bagage limit. en anders flink bij betalen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Vliegervaringen AirAsia
Hallo,
zo'n 20 vluchten met hun gedaan en altijd top bevallen.
Je moet altijd alles bijkopen dus ook het gewicht wat je in wil checken zeg maar dit begint vanaf 15 kilo.
Verder ook het eten als je dat zou willen en eventueel de zitplaats.
Ik heb ook gevlogen met ze van Australie naar Azie is me ook prima bevallen.
Ik raad iedereen Airasia aan voor de vluchten binnen Azie is echt top geregeld.
zo'n 20 vluchten met hun gedaan en altijd top bevallen.
Je moet altijd alles bijkopen dus ook het gewicht wat je in wil checken zeg maar dit begint vanaf 15 kilo.
Verder ook het eten als je dat zou willen en eventueel de zitplaats.
Ik heb ook gevlogen met ze van Australie naar Azie is me ook prima bevallen.
Ik raad iedereen Airasia aan voor de vluchten binnen Azie is echt top geregeld.
Vliegervaringen AirAsia
Twee vluchten gedaan met ze in Thailand. Niet mega enthousiast eerst vertraging en slechte informatie over de duur van de vertraging. Toen nog ruim een uur op het de bagage moeten wachten (kan ook aan het vliegveld liggen).
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Diverse keren met AirAsia gevlogen in Azie en naar Australie. Ik vond het prima te doen.
Het personeel is vriendelijk en de stewardessen worden volgens mij geselecteerd bij Aziatische schoonheidswedstrijden
Beenruimte is wat beperkt maar voor kortere vluchten nog wel te doen.
Prima maatschappij met soms ongelooflijk lage aanbiedingen.
Het personeel is vriendelijk en de stewardessen worden volgens mij geselecteerd bij Aziatische schoonheidswedstrijden
Beenruimte is wat beperkt maar voor kortere vluchten nog wel te doen.
Prima maatschappij met soms ongelooflijk lage aanbiedingen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Op veel vluchten moet je ook onder de 15 kg bijbetalen.Moira schreef:Je moet altijd alles bijkopen dus ook het gewicht wat je in wil checken zeg maar dit begint vanaf 15 kilo.
Ik vind het een fijne maatschappij. Redelijk wat mee gevloegen, en nooit zonder problemen. Ik moet overigens wel bekennen dat ik bij AA meestal kies om beenruimte bij te kopen, omdat ik de normale stoelen wat krap vind. (Vroeger lukte me dat altijd gratis, maar daar zijn ze strenger in geworden )
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Vliegervaringen AirAsia
Ik ben héél erg tevreden met Airasia. Ik reis al jaren zonder ingechekte bagage. Alles is immers te koop in ZO-Azië. Zo hoef ik alleen te betalen waar ik gebruik van maak
Vliegervaringen AirAsia
Meer dan tien keer met Air Asia gevlogen. Prima maatschappij, alhoewel er wel "foute" mensen achter zitten. Maar los daarvan, vliegen ze vaak op tijd, korte vluchten zijn prima te doen, ook als je wat langer bent. Soms wel gedoe gehad dat we niet naast elkaar konden zitten terwijl we dat wel gevraagd hadden, maar dat werd dan bij de gate alsnog opgelost. Ze hebben nu zelfs vluchten waar ze je bagage doorlussen, dat deden ze eerder niet. In 2009 waren ze echt spotgoedkoop, nu zie ik niet meer echt hele goedkope vluchten, en vanuit Londen of Orly zijn ze niet meer goedkoper dan de reguliere maatschappijen, als je je bedenkt dat je voor je bagage en eten moet bijbetalen.
Ik ben blij dat deze maatschappij bestaaat en maak er graag gebruik van!!!!
Ik ben blij dat deze maatschappij bestaaat en maak er graag gebruik van!!!!
Ik heb de afgelopen weken meerdere malen sms'jes van AA gekregen. Een aantal vluchten die ik geboekt had hebben nieuwe vertrektijden. Bij vluchten van Bintulu-Kuching en vice versa scheelt het zo'n 9 uur met de oorspronkelijke tijd tijd, omdat ze de 2 vluchten van die dag samenvoegen.....
Had de tickets trouwens wel heeeel goedkoop gekocht. Als je hun nieuwsbrief ontvangt, ben je altijd op de hoogte van nieuwe aanbiedingen
Had de tickets trouwens wel heeeel goedkoop gekocht. Als je hun nieuwsbrief ontvangt, ben je altijd op de hoogte van nieuwe aanbiedingen
Vliegervaringen AirAsia
Vlucht van Den Passar naar Jakarta met Air Asia. Het ticket was spotgoedkoop, dus daar was niets over te zeggen. Ook het vliegtuig was prima in orde. Ook de vooraf bestelde maaltijd was okay en vrijwel direct na het opstijgen afgegeven.
Helaas waren de mensen bij de incheck balie wel ruim een half uur te laat, en was er geen personeel van Air Asia te zien. De vlucht was vertraagd maar ook dit werd nergens gecommuniceerd in tegenstelling tot andere maatschappijen. Ook was het ons lange tijd onduidelijk of onze vlucht uberhaupt zou vertrekken. Ik weet niet of het gebrek aan communicatie nu aan Air Asia lag of aan het vliegveld.
Met ruim een uur vertraging zijn we wel aangekomen in Jakarta.In het vliegtuig werd hier wel duidelijke uitleg over gegeven en verontschuldigingen.
Helaas waren de mensen bij de incheck balie wel ruim een half uur te laat, en was er geen personeel van Air Asia te zien. De vlucht was vertraagd maar ook dit werd nergens gecommuniceerd in tegenstelling tot andere maatschappijen. Ook was het ons lange tijd onduidelijk of onze vlucht uberhaupt zou vertrekken. Ik weet niet of het gebrek aan communicatie nu aan Air Asia lag of aan het vliegveld.
Met ruim een uur vertraging zijn we wel aangekomen in Jakarta.In het vliegtuig werd hier wel duidelijke uitleg over gegeven en verontschuldigingen.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Vliegervaringen AirAsia
Mijn ervaring met Air Asia was een zeer positieve. In mijn eerdere post had ik al gemeld over mijn geannuleerde vlucht bij Maswings. Ik was daardoor te laat met mijn bagage bij de bagage Drop off op Miri Airport. Als eerste reactie kreeg ik te horen dat ik te laat was, Mijn reactie was daarop dat Maswings zijn ochtendvlucht vanaf Mulu park had geannuleerd. Toen reageerde de baliemedwerker met 'wij hebben iets vertraging, ik ga voor je bellen of je nog mee mag' Ik mocht dus toch mee en hoefde geen nieuw ticket te kopen voor de volgende vlucht. Deze service had ik bij Air Asia niet verwacht. Vlucht zelf naar de 'Graanschuur' op KL was goed. Ik vond Air Asia minder schreeuwerig dan haar Europese tegenhangers Easyjet en Ryanair.
Door de bijzonder goede service van de baliemedewerker op Miri wil ik Air Asia voor deze vlucht belonen met de perfekte 10
Door de bijzonder goede service van de baliemedewerker op Miri wil ik Air Asia voor deze vlucht belonen met de perfekte 10
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
-
- Reisexpert
Vliegervaringen AirAsia
Hallo!
Even een vrij dringende vraag...
Weet iemand of het bij AirAsia mogelijk is om een ticket te boeken en betalen voor iemand anders?
Mijn creditcard is verlopen en ik zou mijn ouders graag willen vragen om voor mij een ticket online te boeken, maar er staat mij vaag iets van bij dat dit niet zou kunnen ivm de informatie op het ticket/in het paspoort.
Iemand hier ervaringen mee toevallig?
Ik zou het liefst vandaag een ticket boeken, dus als iemand een minuutje heeft om te antwoorden...... Graag!
Vast heul veul dank!!
Siem
Even een vrij dringende vraag...
Weet iemand of het bij AirAsia mogelijk is om een ticket te boeken en betalen voor iemand anders?
Mijn creditcard is verlopen en ik zou mijn ouders graag willen vragen om voor mij een ticket online te boeken, maar er staat mij vaag iets van bij dat dit niet zou kunnen ivm de informatie op het ticket/in het paspoort.
Iemand hier ervaringen mee toevallig?
Ik zou het liefst vandaag een ticket boeken, dus als iemand een minuutje heeft om te antwoorden...... Graag!
Vast heul veul dank!!
Siem
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Wanneer je getrouwd bent of samenwoont kun je ook voor je partner een vliegticket boeken. Ook wanneer je zakelijk op reis gaat boeken andere mensen voor jou het ticket? Ik zou zo niet kunnen zeggen wat het probleem is, zolang de gegevens maar precies hetzelfde zijn als in je paspoort en alle gegevens kloppen. Wie betaald / boekt maakt dan volgens mij niet uit?
Dat kan wel uitmaken, Erik, er zijn maatschappijen die eisen dat je bij check in een de creditcard kan overhandigen waarbij je bij het boeken hebt betaald. Dit om crefitcardfraude te voorkomen.Erik schreef:Wanneer je getrouwd bent of samenwoont kun je ook voor je partner een vliegticket boeken. Ook wanneer je zakelijk op reis gaat boeken andere mensen voor jou het ticket? Ik zou zo niet kunnen zeggen wat het probleem is, zolang de gegevens maar precies hetzelfde zijn als in je paspoort en alle gegevens kloppen. Wie betaald / boekt maakt dan volgens mij niet uit?
Siem, ik zou je ouders een verklaring op laten stellen en een kopie van de crefitcard en hun paspoort mee laten sturen, als je dat allemaal hebt loopt het waarschijnlijk wel los.
Ik weet niet waar je tegenwoordig uithangt, maar op meer en meer plekken in Azië heeft Air Asia ook kantoortjes (of bij een lokaal reisbureautje) waar je cash kan betalen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Bij de vlucht die ik in Indonesië met AirAsia heb gemaakt hoefde ik in ieder geval niet mijn creditcard gegevens laten zien. Volgens mij heb ik dit voor alle vluchten die ik gemaakt heb ook nog maar één keer moeten laten zien? Wil uiteraard niet zeggen dat er niet op gecontroleerd wordt, maar echt veel wordt er niet op gecontroleerd zou ik zeggen?
Ik heb de afgelopen 4 jaar zo'n 25 keer met Airasia gevolgen en ze hebben er nog nooit om gevraagd. Heb echter wel gehoord dat het andere mensen is overkomen dat ze hun credit card moesten laten zien. Zou dus je ouders even de credit card met een verklaring laten inscannen en via mail naar jou toesturen. dan komt het iig goed!