Vliegticket Australië

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Ben
Vakantieganger
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 mar 2006 19:22

Wat zijn de prijzen van een ticket naar Australië?

Bericht door Ben »

Hallo ik ben afgelopen jaar naar Australie geweest en heb voor een ticket 1140 euro betaald inclusief luchthaven belasting,ik wil aanstaande november weer terug gaan naar Aussie en weet iemand waar ik een goedkoop ticket kan krijgen ik wil een nonstop vlucht ik wil op maandag 20 november vertrekken en landen in Sydney en wil 26 of 27 of 28 februari of begin maart weer terug komen,hou maar eind februarie begin maart aan,en wil weer opstijgen in Sydney en non stop terug naar Amsterdam of wat voor mij gunstiger is Dusseldorf (is een driekwartier rijden met de auto schiphol 2 als er geen files zijn).Nu heb ik het reisbureau al gebeld waar ik de laatste keer mee gevlogen ben en die konden me een ticker regelen voor 1270 nu dit vind ik te duur wil rond de 1000 euro uitgeven omdat mun broertje die afgelopen januarie met me mee is geweest 1040 moest betalen(die had een week eerder geboekt als ik).Weet iemand wat?
Mvg Ben
Twan78
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2006 15:05

Bericht door Twan78 »

Hey Ben,

ik zat zelf ook zo rond die data te zoeken en vond op http://www.kilroytravels.nl op jouw data een ticket al vanaf 1030 euro incl luchthavenbelastingen en zelfs administratiekosten...

Hoop dat je er wat aan hebt.

gr
Gloria
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2006 15:10

Bericht door Gloria »

Ik heb geboekt via Joker reizen.
Iedereen geboren in het jaar 1981 vliegt naar verschillende bestemmingen aan heel voordelige tarieven.
Zelf heb ik voor mn vliegticket en reisverzekering van Elvia iets van een 800€ betaald.
www.joker.be/1981
Zeker de moeite waard! Maar lees de voorwaarden. Deze kwamen mij heel goed uit maar kan voor iemand anders niet voordelig zijn. Zoals het feit dat je reisduur maximum 3 maanden mag duren, enz....
Het kan ook voor mensen uit Nederland.

Hopelijk heb je hier iets aan.. :wink:
Gebruikersavatar
Rick
Reisexpert
Berichten: 1008
Lid geworden op: 07 jun 2008 14:30
Locatie: I^I
Contacteer:

Ticket

Bericht door Rick »

Binnenkort vertrek ik naar Australië en nu zit ik een beetje mij een beetje af te vragen hoe ik het beste kan gaan vliegen. Heb namelijk de keuze uit Schiphol of Dusseldorf (beide zijn namelijk goed te doen vanaf waar ik woon). Welke kan ik dan het beste pakken? Schiphol lijkt me iets duurder dan Dusseldorf en welke route is kan je het beste nemen. Want ik heb al een beetje rond zitten te kijken op die sites en bij sommige zitten er een paar uur verschil tussen. En degene met 2 stops zijn over het algemeen korter dan met 1 stop...

Misschien kunnen jullie mij een beetje helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer. :P
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Re: Ticket

Bericht door bolletjeom »

tja
ik zou niet eens kijken naar het totaal aantal uur. Maar meer naar de prijs om eerlijk te zijn
heb je overwogen om op de tussenstop uit te stappen voor een paar dagen/weken? dan is je reis een stuk aangenamer.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Gebruikersavatar
Rick
Reisexpert
Berichten: 1008
Lid geworden op: 07 jun 2008 14:30
Locatie: I^I
Contacteer:

Re: Ticket

Bericht door Rick »

Bij Dusseldorf zitten ze bijna allemaal rond hetzelfde... Zo tussen de 1000 en 1100 euro. En nee wil liefst zo snel mogelijk in Australië zijn. Vooral omdat er een paar mensen daar op mij aan het wachten zijn, zullen ze het waarschijnlijk niet waarderen als ik een paar weken eerst ergens anders blijf. Op de terugweg zal ik dat waarschijnlijk wel doen... ;)

Dus ik denk dat ik maar voor een 1 stopper ga en bij Dubai ga overstappen. Ow en nog iets de tijden die bij een vliegreis staan, is die altijd volgens het vliegveld waar je vandaan gaat? Dus als ik via Dusseldorf ga en ik vertrek om 14.40 en ik kom aan om 01.30 (+plus tussenstop) 2 dagen later is de aankomsttijd dan volgens GMT +1 of GMT +10 (lokale tijd)?
Erik
Site Admin
Berichten: 9947
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Re: Ticket

Bericht door Erik »

Ik dacht dat alle tijden die op tickets staan lokaal waren. Eigenlijk weet ik het bijna zeker.

Heb je trouwens ook gekeken via Londen? Dat schijnt ook vrij goedkoop te zijn. Moet je wel een aparte vlucht boeken richting Londen. Zeker omdat Quantas en Britisch Airways daar op vliegt.

En voor Duitsland zou je eens kunnen kijken bij frankfurt, daar vliegt Quantas ook op en kan dus misschien wel wat goedkopere tickets opleveren.
Gebruikersavatar
Rick
Reisexpert
Berichten: 1008
Lid geworden op: 07 jun 2008 14:30
Locatie: I^I
Contacteer:

Re: Ticket

Bericht door Rick »

Ok bedankt dan moet ik dus even de tijdzones in de gaten houden, zodat ik niet te laat of juist te vroeg voor een vliegtuig sta te wachten. :)
Erik
Site Admin
Berichten: 9947
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Re: Ticket

Bericht door Erik »

Aangezien de tijden zo dicht op elkaar zitten.... heb er later ook nog wat bijgeschreven over andere vliegopties... weet niet of je dat ook gezien had.
Gebruikersavatar
Rick
Reisexpert
Berichten: 1008
Lid geworden op: 07 jun 2008 14:30
Locatie: I^I
Contacteer:

Re: Ticket

Bericht door Rick »

Ja via London heb ik ook gekeken. :) Alleen waren deze keer (voor de dag dat ik wil gaan) niet zo heel veel die via London gaan (of het zijn 2 stoppers ((prijs €1050)). Via Dusseldorf gaan de volgende:
  • Cathay Pacific Airways
  • Qantas Airways
  • British Airways
  • Singapore Airlines
  • Emirates
  • Malaysia Airlines
Tikva
Reisexpert
Berichten: 4874
Lid geworden op: 22 mar 2007 17:43
Contacteer:

Re: Ticket

Bericht door Tikva »

Singapore airlines is wel heel lekker om mee te vliegen. Goed eten en veel ruimte en natuurlijk voor de mannen hier echt super mooie stewardessen.
Welke stopovers wil je op de terugweg doen dan? Dubai is weinig aan.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Gebruikersavatar
Rick
Reisexpert
Berichten: 1008
Lid geworden op: 07 jun 2008 14:30
Locatie: I^I
Contacteer:

Re: Ticket

Bericht door Rick »

Geen idee, koop eerst ook alleen een enkel. De terug ticket koop ik dan wel een keer. Is toch pas over een jaar. :) Misschien dat ik voor Singapore of Hong Kong ga. Maar dat zie ik dan wel...
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Re: Ticket

Bericht door bolletjeom »

Lieve schat. kom je het land wel in met een enkeljte????
voor zover ik weet niet!
Kan me herinneren dat wij vanuit indonesie nog snel een doorreisticket hebben moeten halen en we een mail kregen van het australische reisburo met daarop een officiele bevestiging dat we al wel een "onward"ticket gekocht en betaald hadden maar het nog niet in ons bezit was...die brief was om aan de douane te laten zien

dus zoek dat eerst eens uit zou ik zeggen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Gebruikersavatar
bolletjeom
Reisexpert
Berichten: 11085
Lid geworden op: 05 okt 2006 11:04
Locatie: amersfoort

Re: Ticket

Bericht door bolletjeom »

kan het zo snel niet vinden en heb meer te doen :wink:
lees zelf even hier
http://www.immi.gov.au/visitors/tourist/index.htm


en 2 seconde later zie ik het staan
You should also have a return or onward ticket or the funds for a fare to depart Australia. ... Evidence may include a certified copy of a bank statement and an air ticket out of Australia.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Gebruikersavatar
Rick
Reisexpert
Berichten: 1008
Lid geworden op: 07 jun 2008 14:30
Locatie: I^I
Contacteer:

Re: Ticket

Bericht door Rick »

Aah daar had ik overheen gelezen. Maar dat is wel balen zeg. Kan er natuurlijk wel op gokken dat ze niet controleren, maar als ze dat wel doen, ben ik natuurlijk gaar. :P Dan maar even kijken hoe ik het ga doen. Want ik weet helemaal niet wanneer ik terug ga reizen... :|
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten