welk schoeisel en wat voor jas

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Freckles

welk schoeisel en wat voor jas

Bericht door Freckles »

Hallo lieve mensen,

in februari ga ik via australian backpackers voor een jaar naar australie.
omdat ik op verschillende forums aan het kijken ben wat mensen allemaal mee hebben gemaakt en genomen vroeg ik me af wat voor soort jas en schoenen mensen nou meenemen naar australie. Ik hoor veel mensen over the north face jas, waar een variant van is die een uitritsbare fleece heeft (handig voor koude nachten). Is dat ook een aanrader?
En wat voor soort schoenen zijn handig, echt van die hoge wandelschoenen of kun je met lage ook uit de voeten (haha)

Mochten mensen nog tips hebben dan hoor ik het graag!

alvast bedankt!

Freckles
bolletjeom
Reisexpert

Re: welk schoeisel en wat voor jas

Bericht door bolletjeom »

schoenen is erg afhankelijk wat je gaat doen. Ga je de backpackerstrail volgen van stad naar stad en van bar naar strand....dan neem je schoenen mee die je thuis ook zou dragen en waar je het een hele dag op kan volhouden.
Ben je van plan om echt regelmatig flinke wandelingen te maken in de natuur dan zijn wandelschoenen wel aan te raden.

Ik vind een jas met fleece er in wat overdreven. ik zorg dat ik 1 of 2 shirts met lange mouwen heb, een dun fleece vest (kan lekker op en dicht) en een jas die regen afstoot. ik heb een soort windstopper. Op die manier kan ik me kleden voor alle temperaturen enzo
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Re: welk schoeisel en wat voor jas

Bericht door Ron »

ik kwam in australie met alleen een paar sneakers en heb daar toen een paar goeie schoenen gekocht voor het hiken, dit kunnen gewone sportschoenen zijn of andere stevige schoenen. jas wat is dat, die had ik niet gewoon shirt met lange mouwen en een dunne trui was alles wat ik bij mij had daar tijdens mijn reis
verder is het zo dat je alles wat je vergeet ook gewoon in australie kunt krijgen in de grotere plaatsen, kleine dorpjes word wat moeilijker. dus now worry's
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Plaats reactie