Mount Doom is toch te zien gedurende bijna de gehele Tongariro Alpine Crossing ?
Ga je die nog lopen Marije ?
Als we dan toch filmsites bekijken ga ik eigenlijk liever naar het strand waar Burt Munro z'n motor testte. Top rol van Sir Anthony Hopkins, en top film
LotR is leuk maar als de CGI en de props allemaal in een loods staan of zijn vernietigd is het meeste onherkenbaar, ik gooi de DVD nog wel eens in de spelert. (liever niet, ik ben LotR en Matrix moe)
Maar uhm, leuk topic

Ik zit nog volop in de voorbereiding.
Vanmiddag m'n pasfoto's laten schieten voor m'n paspoort en rijbewijs, ik schijn officieel geen nederlander meer te zijn, ik ben wat laat met vernieuwen...
Ik haat foto's van mezelf maar mijn God, pasfoto's zijn helemaal erg
Morgen dus dat regelen, en dan over 5 werkdagen eens kijken voor een visum.
Dan rest mij nog een ticket, verzekering, rugtas, kleding, extra schoeisel, laptopje, alle andere zooi...
Het belangrijkste vannacht besteld en is vanmiddag al verzonden...voor veel centjes aan foto apparatuur, dat komt morgen binnen, darn wat ben ik zenuwachtig, het lijkt wel de dag voor Sinterklaas
Nou uhm, genoeg monoloog, tikkie, jij bent!
(jij ? uh, ja, jij...)
edit : Oh, en ik moet nog een route bedenken, ik heb een kaart en wat stikkertjes...eens kijken of ik ze alle 500 op ga plakken

Op newzealand.com is dat kaartje te klein voor een planning.