pinnen in taxfree zone

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

pinnen in taxfree zone

Bericht door bolletjeom »

even een domme vraag van mij

kan je pinnen in de taxfree zone op een vliegveld?

ik heb nog nooit in mijn leven me laten verleiden tot het kopen van de zogenaamd goedkope spullen die je in de taxfree zone op een vliegveld kunt krijgen.
Maar we waren dus in Thailand en mijn moeder wilde een paar sloffen cigaretten inslaan.
Blijkt dat je daar dus helemaal niet kunt pinnen! niet kunt wisselen! niet met creditcard kunt betalen !! en ook geen traveler cheques kunt inwisselen!

Wij vonden dat echt heeeel erg raar en ook niet zo handig van ze. Maar is dit erg uitzonderlijk? of moet ik hier voortaan rekening mee houden als ik voor mensen in de cigaretten handel ga :)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Mark
Vakantieganger

Bericht door Mark »

Ik was onlangs op Suvarnabhumi en toen heb ik zonder problemen een slof sigaretten gekocht met m'n credit card. Wellicht dat het bij sommige winkels niet mogelijk is.. Vreemd in ieder geval, zo maak je veel minder winst!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

hmmm, ik heb met mijn mastercard staan zwaaien maar er werd driftig nee geschud.......
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie