Snelste manier om te sparen??
-
- Vakantieganger
Snelste manier om te sparen??
Hallo,
Wat is de snelste manier om te sparen???
Want hoe vaker ik op deze site ga kijken hoe sneller ik weg wil...
Omdat ik na aankomende vakantie (als ik terug ben van thailand) zo snel mogelijk wil beginnen om te sparen om zo snel mogelijk een wereldreis te maken...
Groetjes Tahnee
Wat is de snelste manier om te sparen???
Want hoe vaker ik op deze site ga kijken hoe sneller ik weg wil...
Omdat ik na aankomende vakantie (als ik terug ben van thailand) zo snel mogelijk wil beginnen om te sparen om zo snel mogelijk een wereldreis te maken...
Groetjes Tahnee
Snelste manier om te sparen?
Thuis bij je ouders (blijven) wonen en zoveel werken als mogelijk. Vergeet ondertussen niet te 'leven', anders hou je het niet vol. Je kunt beter hier een maandje langer werken en vervolgens genoeg bij je hebben dan eerder naar huis te moeten o.i.d.!!
Ik ben nu afgestudeerd maar woon nog thuis bij m'n ouders terwijl ik full time werk; de perfecte manier om te sparen! En jawel... ook om weer naar het buitenland te gaan! 8)
Thuis bij je ouders (blijven) wonen en zoveel werken als mogelijk. Vergeet ondertussen niet te 'leven', anders hou je het niet vol. Je kunt beter hier een maandje langer werken en vervolgens genoeg bij je hebben dan eerder naar huis te moeten o.i.d.!!
Ik ben nu afgestudeerd maar woon nog thuis bij m'n ouders terwijl ik full time werk; de perfecte manier om te sparen! En jawel... ook om weer naar het buitenland te gaan! 8)
-
- Vakantieganger
Je kunt ook bezuinigen op je huidige kosten. Net even wat goedkoper eten, minder uitgeven aan kleding als je dat niet echt nodig hebt en extra zaken eventjes skippen. Zoals bijvoorbeeld je mobiele telefoon abonnement o.i.d.
Ik denk dat je inventief genoeg bent om geld te besparen zonder dat het ten koste gaat van je gezondheid. Het moet ook niet te gek worden en anders kun je beter een maandje of wat langer werken dan dat je verhongerd
Ik denk dat je inventief genoeg bent om geld te besparen zonder dat het ten koste gaat van je gezondheid. Het moet ook niet te gek worden en anders kun je beter een maandje of wat langer werken dan dat je verhongerd

-
- Vakantieganger
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb op mijn website www.bolletjom.nl onder het kopje "voorbereidingen" spaartips staan.
Misschien dat je er wat aan hebt
gr rudi
Misschien dat je er wat aan hebt
gr rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: Snelste manier om te sparen??
Ah, spaartips! Handig in deze tijd
Ik heb ook een paar.
1. Al het geld wat aan het eind van de week nog in je portemonnee zit t.w.v. €0,50 of meer gaat in een spaarpot (anders geef ik het toch alleen maar uit aan onzin........)
2. Wij doen altijd boodschappen bij de AH en kopen dan zgn. koopzegels. Binnen de kortste keren heb je een zegelboekje vol en kun je hem inwisselen voor contant geld (plus drie euro meer dan wat de zegels jou in totaal hebben gekost!). Heel handig, want je spaart steeds een paar euro per week wat je niet snel mist en je krijgt ook nog eens drie euro cadeau. Bovendien kun je de zegelboekjes opsparen en vlak voor je reis inleveren.
3. Via internet bankieren automatisch een bedrag overmaken naar je spaarrekening, zodra je salaris is gestort. Mijn motto: wat er niet opstaat, kun je ook niet uitgeven.

Ik heb ook een paar.
1. Al het geld wat aan het eind van de week nog in je portemonnee zit t.w.v. €0,50 of meer gaat in een spaarpot (anders geef ik het toch alleen maar uit aan onzin........)
2. Wij doen altijd boodschappen bij de AH en kopen dan zgn. koopzegels. Binnen de kortste keren heb je een zegelboekje vol en kun je hem inwisselen voor contant geld (plus drie euro meer dan wat de zegels jou in totaal hebben gekost!). Heel handig, want je spaart steeds een paar euro per week wat je niet snel mist en je krijgt ook nog eens drie euro cadeau. Bovendien kun je de zegelboekjes opsparen en vlak voor je reis inleveren.
3. Via internet bankieren automatisch een bedrag overmaken naar je spaarrekening, zodra je salaris is gestort. Mijn motto: wat er niet opstaat, kun je ook niet uitgeven.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ga naar de LIDL, dat is goedkoper dan de AH. Ook koop ik vaak bij de Turkse groentenman om de hoek.Reismeis schreef: 2. Wij doen altijd boodschappen bij de AH en kopen dan zgn. koopzegels. Binnen de kortste keren heb je een zegelboekje vol en kun je hem inwisselen voor contant geld (plus drie euro meer dan wat de zegels jou in totaal hebben gekost!). Heel handig, want je spaart steeds een paar euro per week wat je niet snel mist en je krijgt ook nog eens drie euro cadeau. Bovendien kun je de zegelboekjes opsparen en vlak voor je reis inleveren.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Jenny, wij waren bij de Lidl/Aldi meer kwijt dan bij de AH, op de een of andere manier
Bovendien moest ik dan alsnog naar nog een andere supermarkt, want ik kocht daar nooit vlees (en bij de Aldi ook geen groente/fruit). En aangezien we geen supermarkt in het dorp hebben, ben je al gauw wat geld kwijt aan reiskosten.
We kopen eigenlijk heel weinig A-merk. Zoveel mogelijk B-merk, C-merk of non-merk
Brood halen we bij de bakker. Ik probeer elke week naar de markt te gaan voor groente en fruit, maar dat lukt niet altijd ivm werk.
En eerlijk is eerlijk, het is zo fijn winkelen in de AH.... Vooral met de zelfscan van de XL, uitvinding van de eeuw!

We kopen eigenlijk heel weinig A-merk. Zoveel mogelijk B-merk, C-merk of non-merk

En eerlijk is eerlijk, het is zo fijn winkelen in de AH.... Vooral met de zelfscan van de XL, uitvinding van de eeuw!
-
- Reisexpert
Ook hier komt de tip van Erik goed van pas;
Gewoon stelen.
Simpel toch?
Gewoon stelen.
Simpel toch?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Travelator schreef:Ook hier komt de tip van Erik goed van pas;
Gewoon stelen.
Simpel toch?

En een gezonde portie discipline 

Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Als je reist en regelmatig in landen komt waar de mensen het (veel) slechter hebben dan hier, dan besef je dat je een heleboel niet echt nodig hebt. Daar kun je dan op besparen. Door gewoon niet altijd maar het duurste, nieuwste en meest luxe te kopen.

Deze gozers inhuren, dan kom je er wel. >:)