Hi allemaal,
Ik heb van iemand gehoord hier dat het mogelijk is om gratis te internetten met Global Gossip in Ozzie. Niet via een eerlijke weg natuurlijk, maargoed ze verdienen genoeg daar bij Global Gossip en je moet toch wat als je budget travelt.
Het schijnt dat je het kabeltje er even in en uit moet doen met inloggen en dan een ' fake' code in moet vullen? Kan op internet niks hier over vinden en de 'fake' code ook niet...
Wie kan mij helpen? Thnx alvast!
Gratis Global Gossip met ' fake' code??
Re: Gratis Global Gossip met ' fake' code??
Ik ken het verhaal niet. Alle kaarten hebben wel een code, maar of er een nepcode rondzwerft...?
Ik denk alleen niet dat dit een goed onderwerp is voor een forum? Illegale handelingen promoten doet een forum nooit goed.wbaltus schreef:Hi allemaal,
Ik heb van iemand gehoord hier dat het mogelijk is om gratis te internetten met Global Gossip in Ozzie. Niet via een eerlijke weg natuurlijk, maargoed ze verdienen genoeg daar bij Global Gossip en je moet toch wat als je budget travelt.
Het schijnt dat je het kabeltje er even in en uit moet doen met inloggen en dan een ' fake' code in moet vullen? Kan op internet niks hier over vinden en de 'fake' code ook niet...
Wie kan mij helpen? Thnx alvast!
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
Illegalen praktijken willen we niet promoten Je kunt voor heel weinig bellen in Australië, als je dat niet kunt opbrengen zul je wat langer moeten sparen of niet naar huis bellen