Reismaatje gezocht oor 8 weekse backpack trip naar Vietnam en thailand vanaf 1 mei 2024

Op zoek naar een reisgenoot? Plaats hier je gegevens (data, bestemming en wat voor iemand je zoekt) en leg contact met mensen die misschien wel dezelfde planning hebben.
Andreas78
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2023 12:40

Reismaatje gezocht oor 8 weekse backpack trip naar Vietnam en thailand vanaf 1 mei 2024

Bericht door Andreas78 »

Vanaf 1 mei 2024 ga ik 8 weken backpacken. 4 weken in vietnam en daarna 4 weken in thailand. Hiervoor zoek ik een reis maatje ( man/vrouw). Mijn tickets zijn al geboekt en betaald. Mijn plannen voor vietnam zijn het noorden. Plaatsen die ik zeer graag wil aandoen zijn Ninh Binh, Sapa, Ha giang (loop), Ha long bay (cruises) + cat ba island. Heb al 2 cruises geboekt voor ha long bay. 1 gaat rond bai tu long bay en 1 gaat rond lan ha bay. Deze zijn nog niet betaald en kunnen nog geanuleerd worden zodat we mischien samen nog op dezelfde data kunnen boeken. Er zijn echter ook nog plekken vrij

Voor thailand zijn mijn plannen om Phuket en Krabi te bekijken en er een aantal van mijn bucket list wensen af te strepen. Wil daar graag mijn open water duik brevet halen en dan uiteraard duiken en snorkelen. Verder wil ik graag naar koh phi phi island en maya bay, james bond island en island hoppen op andere locaties. Wil ook graag wat kajak en grotten tochten maken. Ook in Krabi wil ik eiland hoppen en de 2 nationale parken daar bezoeken en een scooter tocht. Uiteraard ook een aantal voedsel tochten

Natuurlijk sta ik ook open voor suggesties voor andere activiteiten in beide landen. Mischien komen we er samen wel uit om een leuk reisplan te maken. Laat je niet afschrikken door mijn leeftijd van 45. Ben nog fris en fruitig in mijn hoofd. Hou nog steeds van uitgaan en ben gek op avontuur. Ben je tussen de 30 en 50 dan hoor ik graag van je
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten