Reisgenoot gezocht Azie 2024

Zoek je een reisgenootje voor Azië vind hem of haar dan hier!
Plaats reactie
SemTravels

Reisgenoot gezocht Azie 2024

Bericht door SemTravels »

Heyy heyy,

Ik ben Sem en ben 22 jaar en kom uit mooie Brabant. Ik wil reizen wat meer gaan oppakken en mezelf meer uitdagen.
Daarom wil ik in 2024 gaan backpacken in Azie.

Ik vind alleen zijn maar saai dus zou dit graag met iemand samen willen doen. Man of vrouw is geen enkel probleem. Ik ben erg flexibel qua datum ik wil wel alleen minimaal 2 maanden gaan en max 6 maanden.

Het reisplan kunnen we volledig samen uitstippelen. Maar ik zelf hou van natuur, avontuur, ontspanning maar ook soms een drankje of feestje.

Heb je interesse bericht me dan zeker zodat we elkaar kunnen leren kennen en alvast ideeën kunnen uitwisselen!
Nigelgein

Re: Reisgenoot gezocht Azie 2024

Bericht door Nigelgein »

Heey Sem

Ik wil graag in januari 3 a 4 weken lang thailand aan doen, zou je daar intresse in hebben ?

Ik ben zelf 26, lekker avontuurlijk en ondernemd, heb al wel redelijk wat reisjes gemaakt maar nog lang niet alles, dit word mijn 2e keer azie.

Ik hou van spannende activiteiten (met veel adrenaline is altijd top) denk aan karten, buggy/quad rijden, parachutespringen, terrein rijden, onbewoonde plekken bezoeken.
Maar ik vind het ook heerlijk om lekker te eten, cocktails te doen en een avondje te stappen. Verder lijkt het me tof om veel of alles in thailand per scooter te doen.
Plaats reactie