Backpacken Azië feb-mrt 2024 :)

Zoek je een reisgenootje voor Azië vind hem of haar dan hier!
YaraJoanna

Backpacken Azië feb-mrt 2024 :)

Bericht door YaraJoanna »

Hi!

Ik ben Yara, ben 21 en heb net mijn studie afgerond. Vanaf februari wil ik even helemaal wat anders dan studeren: in Azië olifanten spotten, tempels bewonderen, slapen in nachttreinen en verdwalen in drukke steden. Ik zoek nog iemand (het liefst van in de 20, of 18 of 19 jaar) die met mij mee wil :) Ik ben al eens in Thailand geweest, maar verder wil ik overal wel naartoe! Laos, Cambodja en Vietnam staan bijvoorbeeld op mijn lijstje. Het lijkt mij leuk om samen een reisplan te maken. Ik wil graag 1 tot 3 maanden weg.

Mij onderdompelen in cultuur en natuur vind ik het leukst en ik ben niet vies van een stranddagje. Ook van een vrijwilligersproject doen word ik enthousiast . In Thailand heb ik bijvoorbeeld geholpen om voor zieke olifanten en apen te zorgen. Zoiets is geen must, maar kan wel een mooie toevoeging zijn als jij dat ook leuk vindt. Verder ben ik zeker in voor af en toe een lokaal biertje drinken en een avondje uit, maar voor een uitgaansreis ben je bij mij niet aan het juiste adres.

Last but not least: als arme student reis ik op budget. Ik kies daarom liever voor een goedkope, minder luxe hotelkamer en een derdeklas treinkaartje.

Wil je misschien wel met mij mee? Stuur mij een berichtje of slide in mijn DM op Instagram: @ yarameilink
Hopelijk tot snel! :)
Plaats reactie