camping doe en duik vakantie in zuid frankrijk

Zoek je een reisgenootje voor Europa vind hem of haar dan hier!
gerard1502
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2023 16:25

camping doe en duik vakantie in zuid frankrijk

Bericht door gerard1502 »

REISGENOTE GEZOCHT VOOR VAKANTIE IN ZUID FRANKRIJK

Welke reisgenote gaat met mij op avontuur Ik ben opzoek naar een maatje of een stel mag ook om op vriendschappelijke basis om naar zuid frankrijk te gaan voor 2 of 3 weken leeftijd is niet zo belangrijk de maand wanneer is in september maar is bespreekbaar . op deze maanier kunnen we de kosten delen en hebben een goedkope vakantie , ik ben er al vaker geweest ik heb een grote tent met 2 slaap cabine’s . je mag ook je eigen tent of vervoer mee nemen hoe meer zielen hoe meer vreugde , het kust plaatsje heet la tour fondeu dat is een mooie camping direct aan de middelandse zee en in de nabij heid van de 3 gouden eilanden we kunnen samen dingen onder nemen of apart , om op die manier de kosten te delen het plaatsje heet la tour fondeu , er zijn diverse activiteiten voor handen zoals firtsen wandelen snorkelen en city trips naar cannes nice en monaco mocht je vragen hebben dan schroom niet en stuur mij een berichtje Groetjes . Ook kan ik fietsen meenemen Ps op facebook heb ik meer info staan op de bestemming in zuid frankrijk met ook filmpje het enigste wat je mee moet nemen is een luchtbed een slaapzak en een hoofd kussen en eventueel een fiets beste reisgenote de plaats waar we camperen is la tour fondeu er is een duikbasis en veel recreatie mogelijkheden zo als de eilanden ontdekken en wandelen fietsen duiken en snorkelen en tal van andere watersport mogelijkheden ik kan eventueel ook je fiets meenemen , het is in zuid frankrijk aan de middelandse zee dit is de website van de camping ; camping-la-tour-fondue/ ook geef ik de website van de duikbasis ; misschien tot later veel groeten Gerard . voor meer foto’s of info contacteer mij of via hier op deze site of kijk op de facebook pagine de naam is Reisgenoten emmen . PS Laten we eerst kennismaken en kijken of het klikt, wellicht kunnen we een mooi plan maken. of doe je liever je eigen ding of gang , ik woon in emmen drenthe veel groeten Gerard ik zal ook een foto van mij toevoegen en mijn leeftijd is 71 jaar en zeer actief en jong van hart je kunt mij ook bereiken via mijn ermail adres dat is ; misschien tot ziens
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten