Reisgenote cruise Noorwegen, IJsland en Schotland 26-8 t/m 9-9

Zoek je een reisgenootje voor Europa vind hem of haar dan hier!
Plaats reactie
Loes123
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2023 22:56

Reisgenote cruise Noorwegen, IJsland en Schotland 26-8 t/m 9-9

Bericht door Loes123 »

Hoi, leuk dat je dit leest! Ik ben Loes, 26 jaar, en op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot (20-35 jr). Tijdens de google zoektocht naar vakantie inspiratie ben ik helemaal verliefd geworden op een 15 daagse cruise bij de ANWB met als bestemmingen Noorwegen, IJsland, de Shetland Eilanden en ten slotte Schotland. Het schip vertrekt op 26 augustus vanuit Amsterdam en is op 9 september weer terug. Helaas bieden ze geen eenpersoons hutten aan en zou ik daarom graag een hut willen delen met een reisgenoot. Ik kijk enorm uit naar naar het avontuur van alle nieuwe plekken bezoeken en toch het relaxte van een cruise. Ik hoor het graag als je interesse hebt!
ietje
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2023 20:26

Re: Reisgenote cruise Noorwegen, IJsland en Schotland 26-8 t/m 9-9

Bericht door ietje »

Hoi Loes,
Leuk dat je een oproep hier hebt geplaatst, klinkt als een toffe vakantie! Ik zal mijzelf even voorstellen: Ik ben Irene, 29 jaar (bijna 30..). En ik ben mijzelf op dit moment een beetje aan het oriënteren voor een vakantie, dit is namelijk mijn eerste vakantie dat ik alleen ga. Voorheen ging ik altijd met mijn (ex)vriend of met familie. Heel eerlijk, vind ik het best een beetje spannend om alleen te gaan haha. Maar eens moet de eerste keer zijn! Dus ik ben nog heel erg aan het twijfelen wat ik nu precies wil.

Ik ben erg benieuwd naar de rest van de informatie, qua kosten etc. Heb je eventueel een link?
En is het voor jou echt alleen om de hut te delen, of samen ook een beetje op te trekken?

Mocht het een match zijn, sta je dan open voor een kennismaking? :)
Ik hoor het graag.
Groetjes Irene
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast