Backpackbuddy Zuid-Oost Azië ; +/- oktober tot juni 2023

Zoek je een reisgenootje voor Azië vind hem of haar dan hier!
juulvcromvoirt

Backpackbuddy Zuid-Oost Azië ; +/- oktober tot juni 2023

Bericht door juulvcromvoirt »

Heey!

Wat leuk dat je intresse hebt om in Zuid-Oost Azië te backpacken! Ik zoek namelijk een reisgenootje om samen met mij dit avontuur aan te gaan. Ik ben van plan om mijn tussenjaar in oktober te starten met een groepsreis in Thailand van een paar weken. Daarna wil ik de resterende maanden zelf de door verschillende landen in Zuid-Oost Azië te trekken. Aangezien het nog vrij ver weg is heb ik nog niet hele concrete plannen, maar ik ben daarbij ook erg benieuwd ben naar jouw input!

Het is de eerste keer dat ik zo'n verre, lange reis ga maken en als meisje van 18 doe ik dat liever niet helemaal alleen. In een reispartner zoek ik iemand die flexibel is, vooral omdat je zo'n lange periode niet volledig kunt plannen. Ook vind ik het belangrijk dat iemand open staat voor nieuwe dingen, avontuurlijk, sociaal en vooral erg actief is. Ik ben zelf namelijk niet goed in niks doen ;). Bovendien ben ik van plan om lowbudget te reizen.

Dan ook nog even iets over mezelf. Ik ben Juul, momenteel 17 jaar en kom uit Tilburg in het gezellige Brabant. Ik ben erg ambitieus en droom er al van kleins af aan van om te gaan reizen na het behalen van mijn vwo diploma. Ik hou van sporten, dansen, gitaar spelen en lezen. Ook ben ik altijd in voor een feestje en kan ik goed kletsen. Het lijkt me leuk om jou ook op die manier te leren kennen, dus laat het me zeker weten als je overweegt om samen met mij deze prachtige reis te gaan maken.

Voel je vrij om me voor eventuele vragen te mailen!
mail: juul.v.cromvoirt@gmail.com
insta: @juulvcromvoirt
Plaats reactie