Reisgenootje (± 19 JAAR) gezocht ZUID-AMERIKA of ZUID-OOST AZIE

Zoek je een reisgenootje voor Zuid & Midden Amerika vind hem of haar dan hier!
Plaats reactie
Janavdw

Reisgenootje (± 19 JAAR) gezocht ZUID-AMERIKA of ZUID-OOST AZIE

Bericht door Janavdw »

Hoi! Ik ben Jana (19 jaar) en ik heb vanaf half maart tot september een half tussenjaar. En ik wil heel graag in deze tijd gaan backpacken voor 2/3 maanden, maar ik zoek een reisgenootje die met mij zou willen reizen! Het liefst zou ik naar zuid Amerika willen gaan (Peru, Bolivia en Chili) of naar zuid-oost azie. Ik zoek een enthousiast reisgenootje, die ook een beetje avontuurlijk is. Hoor het graag als je interesse hebt!
liekevanheeswijk

Re: Reisgenootje (± 19 JAAR) gezocht ZUID-AMERIKA of ZUID-OOST AZIE

Bericht door liekevanheeswijk »

Hi Jana!

Ik zal beginnen met mijzelf kort voor te stellen. Mijn naam is Lieke en ik ben 21 jaar. Ik werk sinds de laatste twee jaar fulltime in de ggz met ontzettend veel plezier! Vanaf aanstaande december heb ik ontslag genomen, om tot en met september 2023 te gaan reizen. Ik start mijn reis in Nepal & India met een vriendinnetje. In februari kom ik weer thuis, en vanaf hier heb ik nog niets gepland! Qua keuze in landen ben ik enorm vrij en vind een heleboel goed!! Ik heb al enige reiservaring (Cuba, Mexico, India) en wil mij voornamelijk richten op het backpacken. Ik houd van avontuur en actie, maar evenveel van heerlijk aan het strand liggen onder het genot van een biertje! Lijkt het jou leuk om samen in maart eventueel twee maandjes te reizen? Of in ieder geval de reis samen te starten?
Janavdw

Bericht door Janavdw »

Hii! Wat leuk! Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenootje. Miss goed om nummers of insta uit te wisselen om te kijken of het klikt en of we een beetje dezelfde reisplannen hebben! Lijkt mij iig leuk om te kijken of we samen kunnen gaan reizen.
Insta: janavdwal
Groetjes Jana
SophieN

Bericht door SophieN »

Hi meiden,