Lichte kadootjes meenemen naar Australië

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Broly
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 mei 2022 18:59

Lichte kadootjes meenemen naar Australië

Bericht door Broly »

Heeft iemand hier tips voor lichte kadootjes om mee te nemen voor familie in Australie? Het gaat om volwassen mensen.
Erik
Site Admin
Berichten: 9947
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Re: Lichte kadootjes meenemen naar Australië

Bericht door Erik »

Vaak vallen typisch Nederlandse dingen of snoepjes erg in de smaak. Ik weet nog dat ik een zak pepernoten heb meegenomen naar Australië waar Nederlanders die al lange tijd in Australië waren flink van genoten hebben. Hoewel er hier en daar ook Nederlands beleg te krijgen is in Australië kan dit misschien ook een idee zijn. Let er wel op dat het allemaal verwerkt voedsel moet zijn (dus uit de fabriek) en geen melkproducten o.i.d. maar chocolade of pindakaas of zoiets zou geen probleem mogen zijn. Je moet het eten mogelijk wel aangeven bij de douane waar je misschien het eten moet laten zien.

Verder kan je denken aan foto's van familie of vrienden of een brief. Of kleine spulletjes die in Nederland gemakkelijk te krijgen zijn maar in Australië niet. Ik weet niet of het reizigers zijn, maar de reisspulletjes in Nederland zijn vaak best praktisch en in andere landen niet te krijgen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast