Zuid-Afrika rondreis 3-4 weken
Zuid-Afrika rondreis 3-4 weken
Ik heb volgend jaar oktober een week nascholing in het Dinokeng game reserve nabij Johannesburg. Dit heb ik enkele jaren geleden ook gedaan en vervolgens gecombineerd met en week Kaapstad/wijngebieden. Nu wil ik het graag combineren met een rondreis richting Kaapstad.
Aangezien de big five ook in Dinokeng zitten weet ik niet of we nog naar het Kruger park moeten gaan? Ben vooral op zoek naar een goede route. Accomodaties weet ik meestal wel te vinden. Maar pareltjes hoor ik graag.
We reizen ondertussen met 2 kinderen dus willen het nu wat beter plannen.
Aangezien de big five ook in Dinokeng zitten weet ik niet of we nog naar het Kruger park moeten gaan? Ben vooral op zoek naar een goede route. Accomodaties weet ik meestal wel te vinden. Maar pareltjes hoor ik graag.
We reizen ondertussen met 2 kinderen dus willen het nu wat beter plannen.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Zuid-Afrika rondreis 3-4 weken
Je kan Dinokeng niet vergelijken met Kruger Park. Dus ja....
Maar je kan ook bijvoorbeeld gaan naar Pilanus natuur park, ook niet zo ver van Joburg. Probeer niet in het weekend te gaan *(druk dan met locals)
Maar je kan ook bijvoorbeeld gaan naar Pilanus natuur park, ook niet zo ver van Joburg. Probeer niet in het weekend te gaan *(druk dan met locals)
Zelf Pilanusberg niet gedaan maar @Erik is er wel geweest. Zijn ervaringen kun je ook nalezen via https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/zu ... 26544.html
Pilanusberg is inderdaad leuk. Wel wat duurder om te verblijven dan andere parken. Mooie omgeving, veel afwisseling in natuur en landschap. Daar de bruine hyena gezien en een mooie ontmoeting met een brullende leeuw.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
We hebben een artikel over Pilanusberg Nationaal Park mocht je er eerst meer over willen lezen.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ook een paar keer almenasil schreef: ↑24 dec 2021 09:26 Zelf Pilanusberg niet gedaan maar @Erik is er wel geweest. Zijn ervaringen kun je ook nalezen via https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/zu ... 26544.html