Reisorganisaties voor rondreis Nieuw Zeeland voor 3/4 weken

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
Plaats reactie
YvonneV
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2020 16:41

Reisorganisaties voor rondreis Nieuw Zeeland voor 3/4 weken

Bericht door YvonneV »

Beste,

Ik ben Yvonne en ik ben 25 jaar. Zodra de situatie het weer toelaat, wil ik samen met mijn vriend graag een georganiseerde rondreis maken door NZ (Noord- en Zuid!). We willen dus niet backpacken. We werken allebei fulltime dus de reis kan max. 4 weken duren.

We vinden het prettig als e.e.a. al een beetje voor ons geregeld is. Vliegtickets kunnen we evt. zelf boeken, maar het is prettig als de route, accomodaties, de huurauto, en enkele excursies al zijn toegevoegd aan het reisplan.

Omdat we nog niet zoveel ervaring hebben met reizen zouden we graag van anderen aanbevelingen ontvangen wat betreft mogelijke reisorganisaties. Ik heb zelf de organisaties Aksja en Riksja al gevonden, maar hoor graag welke organisaties nog meer mooie reizen naar Nieuw-Zeeland verzorgen. Kunnen jullie ons verder helpen?

Groeten,
Yvonne
Elrosso
Reisexpert
Berichten: 284
Lid geworden op: 17 aug 2012 23:03

Re: Reisorganisaties voor rondreis Nieuw Zeeland voor 3/4 weken

Bericht door Elrosso »

Ik heb geen recente ervaring met reisbureaus. Maar zelf alles regelen gaat heel eenvoudig in Nieuw Zeeland. Zeker wanneer je de vlucht al hebt geboekt. Booking.com mee met een internet bundel en je bent veilig.

Hier heb je wat tips om te gaan doen en misschien zelfs online boeken. Betaal met creditcard en je bent niet je geld kwijt mocht het misgaan.
https://www.aa.co.nz/travel/places-to-g ... -must-dos/
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Erik
Site Admin
Berichten: 9947
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Re: Reisorganisaties voor rondreis Nieuw Zeeland voor 3/4 weken

Bericht door Erik »

Ik ben het met Elrosso eens dat het zeker goed te doen is om de reis zelf te regelen, maar mocht je toch de hulp van een reisorganisatie willen die ook alle zaken alvast voor je vast legt én samen met jou een (persoonlijke) route samenstelt dat zou ik Riksja Travel aanraden.

Voor de volledigheid: Ja, deze site werkt met ze samen. We hebben in het verleden voor (delen van) onze reis van ze gebruik gemaakt en het is best fijn om met goede informatie op zak op pad te gaan en verder aan niet al te veel te hoeven denken / zorgen over te maken. Ook zijn de accommodaties vaak net even wat leuker dan wat je zelf zou vinden / boeken. Daar staat wel tegenover dat je meer betaalt dan dat je alles helemaal zelf zou doen.
AnnemiekeinZA
Reisexpert
Berichten: 327
Lid geworden op: 20 apr 2017 16:38
Locatie: Somerset West,
Contacteer:

Re: Reisorganisaties voor rondreis Nieuw Zeeland voor 3/4 weken

Bericht door AnnemiekeinZA »

Deze organisatie is specifiek voor New Zeeland en Australia. Eigenaar is een Kiwi. Top

https://www.travelessence.nl/
Groet uit Zuid Afrika, Annemieke


https://reizenzuidafrica.eu
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten