actuele situatie zuid-afrika
actuele situatie zuid-afrika
Hallo allemaal en vooral degene die in Zuid Afrika wonen.
Wij hebben onze reis gepland staan vanaf 25 juni.
Ik probeer via google wel uit te vinden hoe het nu is in Zuid-Afrika, maar kan weinig vinden.
Hoe is de actuele situatie rondom corona in Zuid-Afrika ? Is het land nog steeds in lockdown en is er ergens waar ik bijvoorbeeld updates kan vinden over reizen binnen Zuid-Afrika? ( of van en naar Zuid Afrika)
Het is natuurlijk allemaal nog afwachten, en wij gaan er vanuit dat onze reis helaas niet door zal gaan, maar het is lastig om ergens betrouwbare informatie te vinden . het bedrijf waar wij de tickets hebben geboekt doen niets en wachten af tot 2 weken voor vertrek. Stel het zou wel doorgaan (waar ik niet van uit ga), moet ik dan als een gek nog accomodaties gaan regelen....
Alvast bedankt.
Wij hebben onze reis gepland staan vanaf 25 juni.
Ik probeer via google wel uit te vinden hoe het nu is in Zuid-Afrika, maar kan weinig vinden.
Hoe is de actuele situatie rondom corona in Zuid-Afrika ? Is het land nog steeds in lockdown en is er ergens waar ik bijvoorbeeld updates kan vinden over reizen binnen Zuid-Afrika? ( of van en naar Zuid Afrika)
Het is natuurlijk allemaal nog afwachten, en wij gaan er vanuit dat onze reis helaas niet door zal gaan, maar het is lastig om ergens betrouwbare informatie te vinden . het bedrijf waar wij de tickets hebben geboekt doen niets en wachten af tot 2 weken voor vertrek. Stel het zou wel doorgaan (waar ik niet van uit ga), moet ik dan als een gek nog accomodaties gaan regelen....
Alvast bedankt.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: actuele situatie zuid-afrika
Beste Timajo,
Zuid Afrika is nog steeds in lockdown. De vliegvelden zijn allemaal gesloten. En intern reizen in ZA is totaal onmogelijk momenteel. We mogen alleen naar de super of dokter. Alcohol en cigarette verkoop is niet toegestaan. Er zijn eindelijk wat meer winkels open gegaan. En als je buiten bent is een mond masker verplicht. Ook alle parken zijn dicht. en ook restaurants. Sinds kort mogen we eten ophalen. Eindelijk. En van 6.00 tot 9.00 uur in de ochtend mogen we buiten sporten maar dan wel binnen 5 km van je huis.
Of jullie in juni naar ZA kunnen komen?? ik denk het nog niet helaas
news24.com. is een online krant.
of van de overheid
www.nicd.ac.za
Zuid Afrika is nog steeds in lockdown. De vliegvelden zijn allemaal gesloten. En intern reizen in ZA is totaal onmogelijk momenteel. We mogen alleen naar de super of dokter. Alcohol en cigarette verkoop is niet toegestaan. Er zijn eindelijk wat meer winkels open gegaan. En als je buiten bent is een mond masker verplicht. Ook alle parken zijn dicht. en ook restaurants. Sinds kort mogen we eten ophalen. Eindelijk. En van 6.00 tot 9.00 uur in de ochtend mogen we buiten sporten maar dan wel binnen 5 km van je huis.
Of jullie in juni naar ZA kunnen komen?? ik denk het nog niet helaas
news24.com. is een online krant.
of van de overheid
www.nicd.ac.za
Bedankt voor de informatie.
Ik vermoedde al zoiets. Maar de reisorganisatie houd zich afzijdig tot nu toe.
Ik ging er ook niet vanuit dat we zouden kunnen gaan.
Ik hoop dat we volgend jaar wel die kant op kunnen. Keek er zo naar uit.
Ik vermoedde al zoiets. Maar de reisorganisatie houd zich afzijdig tot nu toe.
Ik ging er ook niet vanuit dat we zouden kunnen gaan.
Ik hoop dat we volgend jaar wel die kant op kunnen. Keek er zo naar uit.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
waarschijnlijk hopen ze dat het door kan gaan.
Ja zeker keken jullie er na uit, maar jullie komen zeker een keertje
Ja zeker keken jullie er na uit, maar jullie komen zeker een keertje
Met welke reisorganisatie heb je geboekt als ik vragen mag? Er zijn namelijk best wat verschillen in hoe reisorganisaties er mee om gaan. Dat ze nog niet heel veel laten weten zal ook te maken hebben met het feit dat niemand nog precies weet hoe dingen zich ontwikkelen. Het is dus voor iedereen afwachten hoe dingen gaan lopen en of bepaalde landen nog veilig bezocht kunnen worden of niet.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Omdat de meeste reisorganisaties gewoon in NL zitten, weten ze ook niets. Ik zit in ZA en weet dus beter mijn klanten te informeren. Omdat je in het land gewoon meer info kan verzamelen.
Ik ben ook benieuwd Timajo, met wie jullie in zee zijn gegaan.
Ik ben ook benieuwd Timajo, met wie jullie in zee zijn gegaan.
We hebben geboekt via vliegtickets.nl
Gaat alleen om de tickets. Ik heb een aantal accomodaties via Booking geboekt en 1 of 2 rechtstreeks. Van Booking hoor ik ook niets.
Gaat alleen om de tickets. Ik heb een aantal accomodaties via Booking geboekt en 1 of 2 rechtstreeks. Van Booking hoor ik ook niets.
Wij willen de reis hoe dan ook maken, dat zal dan waarschijnlijk volgend jaar worden.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik geef je de raad, boek altijd rechtstreeks je accomodaties, is ook goedkoper.
En Ja zal zeker volgende jaar gaan worden.
En Ja zal zeker volgende jaar gaan worden.