korte rondreis mexico

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
kim1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2020 11:44

korte rondreis mexico

Bericht door kim1984 »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zou graag jullie tips en evt aanvulling willen over onderstaand reisvoorstel.
Mijn vriend en ik willen in April deze reis gaan doen. Tickets zijn al gekocht. We willen graag een auto huren.

Dag 1: aankomst Cancun in de avond, hier de auto ophalen en ook overnachten.
Dag 2 en 3: Isla Holbox. Hier wandelen naar punta coco, fietsen en de 3 eilandentocht maken.
Dag 4: tocht naar las colorades, rose meren bezoeken en lunchen in rio lagartos, hierna door naar valladolid en bezoek suytun cenote eind middag.
Dag 5: Chichén Itzá en zwemmen in Xkeken en Samula cenote, hierna doorrijden naar Coba bezoek bij zonsondergang en door naar Tulum
Dag 6 en 7: Tulum. Hier fietsen; bezoek grand cenote en maya tempel en streetart. Dag erna snorkelen bij Akumal
Dag 8: reis naar Bacalar, in de middag zeiltocht over het meer
Dag 9: in de ochtend drift snorkelen, hierna lunch en terug rijden naar Playa del Carmen
Dag 10: Playa del Carmen
Dag 11: Auto inleveren en terugvlucht naar NL

Kan deze reis in dit tempo?
We zijn veel rondreizen gewend en een hoger tempo vinden wij persoonlijk niet zo erg.
Zijn er dingen waar me rekening mee moeten houden?
Hoe zit het met tijdverschil in deze reis?
Iemand nog andere tips of ideeën of evt hotel tips?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Kim.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast