Walvissafari Azoren, iemand ervaring mee?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Sasja90

Walvissafari Azoren, iemand ervaring mee?

Bericht door Sasja90 »

Hallo allemaal, Ik wil graag met mijn vriend een walvissafari maken in de Azoren. Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft. En wat is beter om te doen, een georganiseerde reis met begeleider of er zelf op uit gaan?

Alvast bedank!
Elrosso
Reisexpert

Re: Walvissafari Azoren, iemand ervaring mee?

Bericht door Elrosso »

3 jaar geleden een walvis safari gedaan vanaf de Azoren en de blauwe vinvis mogen zien. Geweldig!
Dit was niet zelfstandig te doen. Moesten we te ver voor zee op. Gewoon in de haven een trip boeken en met een boot voor max 20 personen zee op.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Sasja90

Bericht door Sasja90 »

Wat een geluk dat je een blauwe vinvis hebt mogen zien zeg!

Ik heb zelf op meerdere websites gezien van die week excursies, maar dan zit je er aan vast. Ik wist niet of je ook gewoon met een boot kan, zonder zo'n speciale excursie. Ik vind namelijk die excursies zo duur en niet alles hoef ik perse te doen van wat wordt aangeboden.
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

wij hebben alleen een safari gedaan bij Espaco Talassa: https://www.espacotalassa.com/en/voyage ... -queimada/

hier heb je een 3 uur safari.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Sasja90

Bericht door Sasja90 »

Bedankt voor de tip!
Plaats reactie