Last Minute aanbiedingen ... hoe, wat, waar?
Last Minute aanbiedingen ... hoe, wat, waar?
Op de valreep beslis je op reis te gaan. Het is echter piekseizoen en de prijzen swingen de pan uit.
Waar of wanneer vindt je dan nog een 'goedkope' aanbieding als je ook nog eens beperkt bent aan een bepaalde datum?
En hoeveel kans heb je, in zo'n piekperiode, om op de luchthaven zelf gewoon een leuke bestemming te vinden en hoe gaat dat in zijn werk?
Misschien hebben we wat aan samen gebundelde informatie hier omtrent. Ik anders wel ... kerstperiode
Waar of wanneer vindt je dan nog een 'goedkope' aanbieding als je ook nog eens beperkt bent aan een bepaalde datum?
En hoeveel kans heb je, in zo'n piekperiode, om op de luchthaven zelf gewoon een leuke bestemming te vinden en hoe gaat dat in zijn werk?
Misschien hebben we wat aan samen gebundelde informatie hier omtrent. Ik anders wel ... kerstperiode
Re: Last Minute aanbiedingen ... hoe, wat, waar?
Goed zoeken?
Wanneer je naar een land gaat wat niet al te populair is bij de massa, dan is het soms nog wel mogelijk om redelijk betaalbare tickets te vinden. Al helemaal wanneer er in dat land geen kerst wordt gevierd.... >:O Een andere optie zou kunnen zijn om bij een of andere reisbureau een pakketreis te boeken. Zij hebben tickets al eerder ingekocht, en zo hoef je niet de hoofdprijs te betalen. Zo ben ik redelijk goedkoop aan een vakantie in Marsa Alam gekomen, geboekt zo'n 7 dagen voor vertrek. Een aantal jaar geleden heb ik op vergelijkbare wijze een vakantie naar Malorca geboekt. Maar met kerst? Wss werkt dat trucje dan niet.... Laatste redmiddel is om ook een te kijken naar andere vliegvelde. AMS is soms aan de prijs, maar dan zijn Brussel (voor jou sowieso handig) en Duitsland vaak goedkopere alternatieven. Of Parijs?
Succes met boeken. Ik zal dit jaar kert in Syrie vieren
Wanneer je naar een land gaat wat niet al te populair is bij de massa, dan is het soms nog wel mogelijk om redelijk betaalbare tickets te vinden. Al helemaal wanneer er in dat land geen kerst wordt gevierd.... >:O Een andere optie zou kunnen zijn om bij een of andere reisbureau een pakketreis te boeken. Zij hebben tickets al eerder ingekocht, en zo hoef je niet de hoofdprijs te betalen. Zo ben ik redelijk goedkoop aan een vakantie in Marsa Alam gekomen, geboekt zo'n 7 dagen voor vertrek. Een aantal jaar geleden heb ik op vergelijkbare wijze een vakantie naar Malorca geboekt. Maar met kerst? Wss werkt dat trucje dan niet.... Laatste redmiddel is om ook een te kijken naar andere vliegvelde. AMS is soms aan de prijs, maar dan zijn Brussel (voor jou sowieso handig) en Duitsland vaak goedkopere alternatieven. Of Parijs?
Succes met boeken. Ik zal dit jaar kert in Syrie vieren
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Re: Last Minute aanbiedingen ... hoe, wat, waar?
ik zit deze kerst/nieuwjaar in Marokko (voor de derde keer alweer). niet zo heel lang geleden geboekt bij ryanair, vliegen vanaf dusseldorf, voor 120 euro retour. zijn nu nog steeds redelijk goedkoop denk ik mocht dat je wat lijken. beetje vogelen met data en twee losse tickets (ipv retour) waren in mijn geval goedkoper.
amassakoul
Last-minute websites
Dag reisvrienden,
Deze zomer zou ik samen met 3 vrienden in 2 jeeps binnen 5 weken naar Burkina Faso gaan rijden, de eerste jeep was al gekocht. Dit plan gaat niet meer door omdat de vader van één van mn vrienden ziek is, waardoor hij liever niet voor 5 weken weg van huis wil.
Natuurlijk willen we nog steeds in hetzelfde kwarter op vakantie, ver weg.
We zijn op zoek naar gegaan naar échte last minute websites waar we in de zomer tickets kunnen kopen. Nu ben ik ltur.com tegengekomen die écht nog prima prijzen aanbiedt (soms malediven 300, ethiopie 400, oman 350). Je moet de site een beetje goed in te gaten houden om een goedkoop ticketje mee te pikken.
Ik vroeg me af, zijn er nog meer van zulke websites met écht relaxde vliegticket prijzen?
Thnx 4 the help! - Bram
Deze zomer zou ik samen met 3 vrienden in 2 jeeps binnen 5 weken naar Burkina Faso gaan rijden, de eerste jeep was al gekocht. Dit plan gaat niet meer door omdat de vader van één van mn vrienden ziek is, waardoor hij liever niet voor 5 weken weg van huis wil.
Natuurlijk willen we nog steeds in hetzelfde kwarter op vakantie, ver weg.
We zijn op zoek naar gegaan naar échte last minute websites waar we in de zomer tickets kunnen kopen. Nu ben ik ltur.com tegengekomen die écht nog prima prijzen aanbiedt (soms malediven 300, ethiopie 400, oman 350). Je moet de site een beetje goed in te gaten houden om een goedkoop ticketje mee te pikken.
Ik vroeg me af, zijn er nog meer van zulke websites met écht relaxde vliegticket prijzen?
Thnx 4 the help! - Bram
Re: Last-minute websites
Ik denk niet dat je in de zomer zulke lagen prijzen kan vinden. Het is dan hoogseizoen, en vliegtuigen zitten vol.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Dacht dat ik ook! Ik heb ze een tijdje geleden gebelt en ze vertelden me dat wanneer ik de website goed in de gaten houd dat ik dezelfde prijzen kan vinden. Een pluspunt is dat ik die 2 weken vakantie in een periode van 2 maanden wil plannen, niet súper tijdsgebonden dus.
- bolletjeom
- Reisexpert
last minute is een beetje uitgestorven.
Vroeger was het de manier om de laatste restjes te verkopen...totdat nederland masaal niet meer vroeg boekte.
Nu is het over het algemeen het goedkoopste om zo vroeg mogelijk te boeken.
Vroeger was het de manier om de laatste restjes te verkopen...totdat nederland masaal niet meer vroeg boekte.
Nu is het over het algemeen het goedkoopste om zo vroeg mogelijk te boeken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
Schiphol last minute ticket balie
Beste reizigers,
Een aantal keren heb ik iets gehoord over een last minute ticket balie op schiphol, waar je s ochtends kunt kijken of er nog laatste stoelen van verschillende vliegtuigen voor een mooi prijsje worden aangeboden.
Klopt het dat deze nog bestaat en heeft iemand hier evaringen mee?
Ik ben, waarschijnlijk als velen, op zoek naar een goedkoop ticket!
Ik zit er aan te deneken om dit maal naar Belise, Guatemala en nigaragua te gaan.
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom!
Een aantal keren heb ik iets gehoord over een last minute ticket balie op schiphol, waar je s ochtends kunt kijken of er nog laatste stoelen van verschillende vliegtuigen voor een mooi prijsje worden aangeboden.
Klopt het dat deze nog bestaat en heeft iemand hier evaringen mee?
Ik ben, waarschijnlijk als velen, op zoek naar een goedkoop ticket!
Ik zit er aan te deneken om dit maal naar Belise, Guatemala en nigaragua te gaan.
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom!
Re: Schiphol last minute ticket balie
Last minute ticketbalie weet ik niet wel een lastminute balie die is voor pakketreizen. Ik ken toevallig iemand die er dit jaar gebruik van heeft gemaakt. Ik dacht wellicht wel een leuk idee om artikel over te schrijven voor deze website maar het viel me nogal tegen. Ze hadden voornamelijk binnen europa gehad maar dat was niet echt goedkoop. Buiten europa hadden ze een paar opties die zijn wel goedkoper als de echte reis dus mensen denken dat ze een goede deal hebben. Bijvoorbeeld curacao voor €899 ipv €1399 p..p. maar als backpacker die een beetje slim kan plannen en op tijd boekt kan je volgens mij ook prima een week naar curacao voor een lager bedrag dan €899.
Wat hun tegen viel was dat er weinig aanbod was om gelijk te vertrekken dus uiteindelijk hebben ze daar iets geboekt wat pas een halve week later ging. Ik denk zelf dat je die acties wellicht ook wel op internet had kunnen vinden.
Voor een Belize, Guatemala en Nicaragua zou ik eerder kijken of je een goedkoop actie ticket naar cancun in Mexico kunt boeken. Ik weet niet hoe lang je vakantie hebt maar voor Nicaragua moet je toch echt door honduras heen en die 3 landen zijn niet reeel in een vakantie. Je zou wel alleen naar Nicaragua of bijvoorbeeld Costa Rica kunnen vliegen.
Wat hun tegen viel was dat er weinig aanbod was om gelijk te vertrekken dus uiteindelijk hebben ze daar iets geboekt wat pas een halve week later ging. Ik denk zelf dat je die acties wellicht ook wel op internet had kunnen vinden.
Voor een Belize, Guatemala en Nicaragua zou ik eerder kijken of je een goedkoop actie ticket naar cancun in Mexico kunt boeken. Ik weet niet hoe lang je vakantie hebt maar voor Nicaragua moet je toch echt door honduras heen en die 3 landen zijn niet reeel in een vakantie. Je zou wel alleen naar Nicaragua of bijvoorbeeld Costa Rica kunnen vliegen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Volgens mij is er op Schiphol niet één centrale last-minute-balie. Je moet gewoon bij de balies van de verschillende reisbureaus kijken. Daar zitten dan zeker wel eens leuke aanbiedingen tussen. Ik zou wel vroeg in de ochtend gaan, om mensen die het zelfde idee hebben voor te zijn.
-
Oh dat is jammer dat die bepaalde balie alleen pakket reizen zijn. En het voorbeeld wat je geeft is idd niet echt een hele goedkope deal. Ik denk ook dat dat goedkoper kan!
Misschien is het idd dan nog een optie om langs de balies van de verschillende vlieg maatschappijen te pijlen.
Voor deze drie landen wil ik minimaal 3 maanden uitrekken. Ik dacht ook al dat een ticket naar cancun het goedkoopste zal zijn omdat daar het meeste heen vliegt. Het mooie is dan ook direct dat ik naar beneden kan reizen, op naar de warmte! Heb je ook evaringen met maatschappijen die naar cancun vliegen?
Vorig winter ben ik een maand in Costa Rica geweest en een maand in Panama. Dit jaar wil ik centraal amerika graag verder ontdekken!
Misschien is het idd dan nog een optie om langs de balies van de verschillende vlieg maatschappijen te pijlen.
Voor deze drie landen wil ik minimaal 3 maanden uitrekken. Ik dacht ook al dat een ticket naar cancun het goedkoopste zal zijn omdat daar het meeste heen vliegt. Het mooie is dan ook direct dat ik naar beneden kan reizen, op naar de warmte! Heb je ook evaringen met maatschappijen die naar cancun vliegen?
Vorig winter ben ik een maand in Costa Rica geweest en een maand in Panama. Dit jaar wil ik centraal amerika graag verder ontdekken!
Ik heb ook een keer rondgekeken op Schiphol voor die balie, en inderdaad een gevonden die voornamelijk pakketreizen had. Misschien hebben ze ook wel enkele losse vluchten. Die biedt niks aan voor de zelfde dag, het snelste wat je kunt krijgen is 1 of 2 dagen in de toekomst dacht ik. De prijzen waren wel laag maar niet fantastisch. Je kunt er een A4tje meekrijgen met alle aanbiedingen er op.
Hoe bedoel je een a4tje? Haal je dat op Schiphol? Dus dan moet je 1 of 2 dagen voor je wilt vertrekken langs het vliegveld om dat op te halen?
Ja die kun je bij die balie halen, maar er zijn ongetwijfeld ook andere manieren voor als je niet even snel langs Schiphol kunt.
-
Goedkope heen vluchten zijn nu wel online te vinden!
Alleen retour vluchten niet..
Hoe doen jullie het meestal? een retour met wijzigbare datum of twee losse vluchten boeken, waarvan de terugreis ter plaatse, misshien last minute wordt geboekt?
Alleen retour vluchten niet..
Hoe doen jullie het meestal? een retour met wijzigbare datum of twee losse vluchten boeken, waarvan de terugreis ter plaatse, misshien last minute wordt geboekt?