Hallo,
Ik ben aan het rondreizen in zuid-oost Azië en wil over een tijdje graag naar Nepal. Ik heb op internet gezocht naar vliegtickets, maar ik schrok nogal van de prijzen (meeste prijzen lagen rond de 500 euro voor een enkeltje).
Kunnen jullie me helpen met de do's & don'ts bij het online zoeken naar goedkope tickets in Azië? Welke maatschappij(en) is/zijn in de regel goedkoop? Loont het de moeite om vanuit bijv. Vientiane eerst over land naar BKK te reizen om daar een goedkoper ticket te kopen? (tijd heb ik in overvloed, geld niet!).
India staat ook nog op mijn verlanglijstje, dus als het veel geld scheelt, kan ik ook nog naar India vliegen om rond te reizen en daarna pas naar Nepal te gaan.
Alvast bedankt voor het advies!
Vanuit Laos/Vietnam/Thailand vliegen naar Nepal?
-
- Vakantieganger
Re: Vanuit Laos/Vietnam/Thailand vliegen naar Nepal?
bangkok kathmandu is een veelgebruikte lijn. daar moet wel wat goedjkoper te vinden zijn. Ikzelf had destijds dat ticket al in NL geboekt (ik moest daar op een preciese datum aankomen). veel mensen bataalden iets van 250 euro voor dat ticket. beste optie is waarschijnlijk in bkk rondkijken, rondvragen. als je veel tijd hebt loont het natuurlijk om te 'goochelen' met data en tijden
amassakoul
Re: Vanuit Laos/Vietnam/Thailand vliegen naar Nepal?
misschien laat:
Vanuit Delhi vlieg je voor onder de 100 euro naar Kathmandu!
check airasia.com, cheaptickets.nl , tigerairways.com en jetairways.com
Vanuit Delhi vlieg je voor onder de 100 euro naar Kathmandu!
check airasia.com, cheaptickets.nl , tigerairways.com en jetairways.com
Zin om meer te lezen? check mijn blog: www.seasonyourlife.nl/blog