Maand rondreizen Spanje, tips overnachting?

Wil jij meer weten over hoe je kunt Interrailen in Europa of hoe je gemakkelijk met de trein rond kunt reizen, dan is dit forum voor jou. Lees alles vragen en antwoorden van anderen door en deel ook zeker je eigen tips.
Plaats reactie
Spaintravellee

Maand rondreizen Spanje, tips overnachting?

Bericht door Spaintravellee »

Hi iedereen,

Aankomend augustus ga ik samen met mijn vriend rondreizen door Spanje!
Hierbij gaan we met de trein langs de steden:
- San Sebastiaan
- Bilbao
- Madrid
- Toledo
- cordoba
- Sevilla
- Malaga
- Valencia
- Barcelona (daarna ga ik in barcelona stage lopen).

Graag zouden wij willen weten hoe we zo goedkoop mogelijk kunnen overnachten! Hostels zijn opzich goedkoop, maar we willen kijken of het nog goedkoper had.
Dat we bij mensen in huis kunnen slapen in ruil voor een klein bedrag of door het huishouden te doen/boodschappen. Iets in die richting.
Heeft iemand een idee?

En tips over wat te doen in welke stad en tips voor interrailen zijn altijd welkom! Dankjewel :)
Jenny
Reisexpert

Re: Maand rondreizen Spanje, tips overnachting?

Bericht door Jenny »

Coachsurfing? Of een tentje mee en kamperen? (Al zou ik daar zelf niet blij van worden in de zomer....)

De meeste steden die je wilt bezoeken heb ik bezocht als stedentrip. Op m’n blog heb ik hier meer over geschreven: https://www.ikreis.net/p-469/stedentrip-spanje.

Check even goed voor welke treinen in Spanje je toeslag moet betalen, de trein van Malaga naar Cordoba was bijvoorbeeld best duur. Ik had toen trouwens geen interrail, maar gewoon een retour voor de snelste trein.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie