Thailand of Indonesië?

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
sarah1700
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2018 22:55

Thailand of Indonesië?

Bericht door sarah1700 »

Hooi!
Ik wil begin juni 1 maand gaan backpacken maar zit nog heel erg te twijfelen tussen Thailand en Indonesië..
Beide lijken me erg leuk! Maar nu is mijn afweging wat is beter doen in een korte periode van 1 maand.
Ik houd zeker weten veel van natuur maar ook cultuur moet niet te missen zijn!
Ik hoor graag van jullie wat het grootste verschil is tussen beide landen aangezien ze allebei erg mooie stranden hebben en naar mijn weten ook beide jungles, watervallen, wilde dieren, tempels etcetera.
Misschien nog even goed om erbij te vermelden: Ik ga alleen en ook voor de eerste keer backpacken.
Toevallig gaat er wel een vriendin dezelfde periode naar Indonesië.. maar daar wil ik niet mijn keuze van laten afhangen.

Heel erg bedankt alvast!!
Ninke
Reiziger
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 nov 2009 22:22

Re: Thailand of Indonesië?

Bericht door Ninke »

Hoi!

8 jaar geleden ging ik ook voor het eerst alleen op pad en ik ben in Thailand begonnen. Ik ben nog steeds verliefd op dat land! De stranden zijn heerlijk maar het Noorden nog mooier! In een maand kan je veel doen en het reizen is daar makkelijk. Veel backpackers en gezelligheid. Indonesie heb ik ook gedaan, daar kost alles iets meer tijd qua reizen, maar nog is een maand te doen... Voor beide iets te zeggen, maar weet een ding, Thailand zal je verwelkomen en dat is een goede start. Indonesie loopt niet weg. Wat je ook kiest, het maakt niet uit. Geweldig gaat t zijn. Gewoon niet twijfelen, doen ;-)

Mocht je nog wat willen weten stuur maar een prive berichtje!

Groetjes!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten