Raboreader Dehli BELANGRIJK!!

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
MitchelH
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2018 10:22

Raboreader Dehli BELANGRIJK!!

Bericht door MitchelH »

Goedendag allemaal!

Hierbij de vraag of er mensen van uit ons prachtige land in Dehli zijn, met in hun bezit een RaboReader???!!!

Ik had van laatst een slechte dag en heb mijzelf buiten gesloten van al mijn bankzaken. Dus heb ik dit apparaat nodig om het weer te activeren.

Dus als je dit leest en je bent vandaag of morgen of misschien later in Dehli, en bereid kortstondig mij uw apparaat te LENEN. Dan zal ik je eeuwig dankbaar zijn en zal er natuurlijk een traktatie tegen over staan in de vorm van een drankje of een maaltijd.

Hopend op een wonder.

Mitchel.
ErwinP
Vakantieganger
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 dec 2017 13:29

Re: Raboreader Dehli BELANGRIJK!!

Bericht door ErwinP »

Ik ben er momenteel niet maar zo 25 mrt 2018 - 01:00 uur land ik in Delhi en zo 25 mrt 2018 - 14:10 uur stap ik weer op het vliegtuig naar Kathmandu.

Ik heb een Rabo reader bij me dan, maar ik heb geen idee hoe het zit op het vliegveld met eventueel dingen afgeven en of we elkaar uberhaubt kunnen vinden (mijn eerste reis buiten EU).

Je mag me wel een prive bericht sturen voor mijn tel nummer.
MitchelH
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2018 10:22

Re: Raboreader Dehli BELANGRIJK!!

Bericht door MitchelH »

ErwinP schreef: 22 mar 2018 12:53 Ik ben er momenteel niet maar zo 25 mrt 2018 - 01:00 uur land ik in Delhi en zo 25 mrt 2018 - 14:10 uur stap ik weer op het vliegtuig naar Kathmandu.
Hey Erwin, bedankt voor je bericht.
Helaas zou het onmogelijk zijn geweest om de Reader te kunnen geven. Je zou van het vliegveld af moeten gaan, als je dat wilt heb je een visa nodig. Dat zou omslachtig worden.

Toch erg bedankt voor je bericht! Hopelijk is er iemand anders die mij van dienst kan wezen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast