Hallo Reizigers
Helaas hebben mijn vriend en ik maar 1 maandje de tijd om in Indonesië rond te reizen. Wij willen ongeveer de volgende reis maken, graag zou ik jullie mening willen over de route en natuurlijk eventuele aanpassingen en suggesties! Wij weten dat het veel is in 4 weken, maar wij nemen steeds binnen door vluchten en zijn snelle reizigers!
Dag 1: vlucht
Dag 2: aankomst Jakarta in de nacht
Dag 3: 04.00 vlucht naar Lombok
Dag 4: Lombok
Dag 5: Lombok
Dag 6: Lombok
Dag 7: Lombok
Dag 8: Lombok
Dag 9: Lombok
Dag 10: Lombok
Dag 11: Bali - Sanur
Dag 12: Bali -Sanur
Dag 13: Bali - Nusa Penida
Dag 14: Bali - Nusa Penida
Dag 15: Bali - ?
Dag 16: Bali - ?
Dag 17: vroege ochtend vlucht naar Labuan Bajo
Dag 18: Labuan Bajo --> dagtocht Komodo, pulau padar
Dag 19: Labuan Bajo
Dag 20: Labuan Bajo
Dag 21: vlucht naar Surabaya (voor Bromo)
Dag 22: Surabaya (Voor Bromo)
Dag 23: Yogja
Dag 24: Yogja
Dag 25: Yogja
Dag 26: Yogja
Dag 27: Jakarta
Dag 28: Jakarta
Dag 29: Vlucht
-Op Lombok: Rinjani, Kuta, ''geheime Gilli's, Senggigi (Senggigi indien de moeite waard?)
-Bali: zijn wij al geweest dus vandaar de specifieke voorkeur naar Sanur / Nusa Penida --> andere suggesties zeker welkom!
-Labuan Bajo: suggesties?
Thanks!!
4 weekjes Indonesie Route --> Tips zijn welkom
-
- Vakantieganger
Re: 4 weekjes Indonesie Route --> Tips zijn welkom
Heb je toevallig overwogen om vanuit Lombok met de boot naar Flores te gaan? Dat kan bv. met Peramatours in 3D/2N. Je stopt onderweg op allemaal mooie plekjes en ziet de varanen.
Ik zou Bali overslaan in je planning (die is erg gehaast zo!) en meer tijd op Flores spenderen. Prachtig eiland!
Als je dan toch bezig bent met omgooien, zou in van JKT naar Maumere vliegen, overland naar Lanuaj Bajo reizen (vergeet de Kelimutu vulkaan niet!), met de boot naar Lombok, daar lekker relaxen en als je tijd over hebt evt naar Jogja.
Ik zou Bali overslaan in je planning (die is erg gehaast zo!) en meer tijd op Flores spenderen. Prachtig eiland!
Als je dan toch bezig bent met omgooien, zou in van JKT naar Maumere vliegen, overland naar Lanuaj Bajo reizen (vergeet de Kelimutu vulkaan niet!), met de boot naar Lombok, daar lekker relaxen en als je tijd over hebt evt naar Jogja.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie