Groepsrondreis of zelf rondtrekken Indonesië en Bali?

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
CLAH
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2017 18:45

Groepsrondreis of zelf rondtrekken Indonesië en Bali?

Bericht door CLAH »

Hallo,

Deze zomer wil ik met mijn gezin (kinderen zijn al boven de 18) op vakantie naar Indonesië en Bali. Wij hebben veel positieve verhalen gehoord over de groepsreizen van FOX. Omdat wij niet zulke ervaren reizigers zijn, lijkt het ons lastiger om op eigen houtje te reizen. Maar aan de andere kant kun je dan wel op je eigen tempo reizen en zelf bepalen waar je heen wilt. Het lijkt ons dan alleen een gesjouw met de koffers.
Hebben jullie hier ervaring mee en wat raden jullie aan? En wat zijn de hoogtepunten?
Gebruikersavatar
Jenny
Reisexpert
Berichten: 6443
Lid geworden op: 30 jan 2007 18:56
Locatie: Utrecht

Re: Groepsrondreis of zelf rondtrekken Indonesië en Bali?

Bericht door Jenny »

Fox heeft vaak groepen van meer dan 24. Dat is best massaal. Bali is een eiland waar je prima zelf uit de voeten kan.

Wat de koffers betreft: laat je vervoer voor de deur stoppen. Dan hoef je niet ver met bagage te lopen. Wil je helemaal niet dragen dan is er altijd iemand die voor een paar cent helpen - bij fox kost dat ook geld.

Ik kom regelmatig op Bali en heb er zelfs een tijdje gewoond. Bij deze een uitgebreid overzicht van wat je kan zien en doen:
https://www.ikreis.net/p-191/bezienswaardigheden-bali.

Ik ken evt ook een aantal betrouwbare chauffeurs, mocht je daar interesse in hebben. Ik ga geen telefoonnummers online gooien, maar je mag me bij interesse een berichtje sturen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten