Casa particular in Havana, Cuba

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
SaravanHooff

Casa particular in Havana, Cuba

Bericht door SaravanHooff »

Wij gaan in april naar Cuba en willen alvast een casa particular boeken voor de eerste paar nachten in Havana. Iemand tips? (of afraders?)
Erik
Site Admin

Re: Casa particular in Havana, Cuba

Bericht door Erik »

Misschien dat ik @EdithH hier lief aan kan kijken :@ ?
Lodder
Reiziger

Bericht door Lodder »

Wij sliepen in Havana bij Vladimir y Graciela, maar dat was dan weer geregeld via Casa Mauro (ik geloof toendertijd nr1 op tripadvisor.) Zij had geen plek meer, maar raadde ons dus Vladimir en Graciela aan. Prima locatie (Calle Consulado No.14, apto 508, entre Carcel y Genios), alleen was de watertank op het dak kapot, dus had ze na 2 dagen geen water meer. Heeft ons vervolgens ondergebracht bij de buren, zonder extra kosten of wat dan ook, terwijl we daar een volledig appartement tot onze beschikking hadden. Op onze terugweg hebben we weer 3 huizen verderop gezeten bij een ouder echtpaar (ook geregeld door Graciela)

Grz
Lodder
EdithH

Bericht door EdithH »

Ik slaap zelf in Havana altijd graag in Casa Belen 1850, een casa particular vlakbij Havana Vieja. Ze zitten wel al snel vol, dus of ze nog plek hebben in april.... Je kunt het proberen! Anders vind ik Casa Ladys ook een goede optie, in Havana Vieja. Ik heb eerder dit artikel geschreven met tips over Havana, misschien heb je er iets aan *link verwijderd*. Veel plezier in Cuba!
Plaats reactie