Na wat speurwerk ben ik er nog steeds niet uit; wat wordt mijn volgende vakantiebestemming? Ineens dacht ik, als ik een gouden tip heb, hebben anderen dat waarschijnlijk ook voor mij? Om alvast wat richting te geven: een vakantie in de zomer van 2017 ongeveer 14 dagen. Liefst niet té ver (als in meer dan 12 uur reizen), graag 2 tot 3 plekken bezoeken en een mooie combi van stad en strand en een beetje natuur.
Uiteraard heb ik ook een gouden tip, ik heb afgelopen november een ideale combinatie gehad van een 'doe' en 'doe even niks' vakantie

Hier komt de tip: combineer eind oktober/begin november New York met een strandbestemming in Mexico. Zelf heb ik gekozen voor 6 dagen NY, het was hier fris en vermoeiend voor de voetjes maar oh zo gaaf! (weer: 5 graden met prachtig zonnetje). En vervolgens een korte vlucht (3,5 uur) naar Cancun en een korte autorit (1,5 uur) naar Tulum, Mexico. Voor nog 6 dagen Tulum: prachtige witte stranden en turquoise zee met zelfs nog oude Maya ruïnes.
Via United deze combi vlucht Amsterdam - NY, NY - Cancun en Cancun - Amsterdam voor ongeveer 600 euro geboekt.
Het mag deze keer zeker minder ver, dus iets in zuid / oost Europa is ook zeker welkom. Ik ben benieuwd