Dag,
ik en mijn vrouw gaan in oktober naar de galapagos eilanden en peru. We wilden een ruime week naar de galapagos eilanden gaan en een hotel boeken op puerto ayora en dan vanuit daar een last minute cruise boeken om zo geld te besparen. Weet iemand hoe je het dan met de hotel boeking moet doen? Omdat je wellicht 2 dagen later al een 5 daagse cruise boekt waarbij overnachtingen zijn inbegrepen, terwijl je misschien van te voren een weekhebt geboekt wat dan niet nodig was geweest.
Graag horen we hoe anderen dit gedaan hebben. bvd!
hotel boeken puerto ayora galapagos en op de gok een cruise boeken
Re: hotel boeken puerto ayora galapagos en op de gok een cruise boeken
Ik kan je niet helemaal helpen. Maar wat wij hebben ervaren is dat onze tourprijs, geboekt een paar maanden van te voren, gelijk was aan de mensen die op dag voor vertrek hadden geboekt.
Het nadeel van last minute boeken is dat je afhankelijk bent van wat er aangeboden wordt. Wij hadden eerst een keuze gemaakt van eilanden en toen gekeken welke operator met zijn tour het meest in de buurt kwam.
De eilanden kosten veel geld en het is zonde om dan op een tour te zitten naar eilanden die je eigenlijk niet had willen bezoeken.
Neemt niet weg dat alle eilanden hun charme hebben maar wij wilden hamerhaaien zien en dan moest je naar 1 van de noordelijkere eilanden bijvoorbeeld (we hebben ze helaas net gemist).
Veel plezier op deze super eilanden!
Het nadeel van last minute boeken is dat je afhankelijk bent van wat er aangeboden wordt. Wij hadden eerst een keuze gemaakt van eilanden en toen gekeken welke operator met zijn tour het meest in de buurt kwam.
De eilanden kosten veel geld en het is zonde om dan op een tour te zitten naar eilanden die je eigenlijk niet had willen bezoeken.
Neemt niet weg dat alle eilanden hun charme hebben maar wij wilden hamerhaaien zien en dan moest je naar 1 van de noordelijkere eilanden bijvoorbeeld (we hebben ze helaas net gemist).
Veel plezier op deze super eilanden!
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Re: hotel boeken puerto ayora galapagos en op de gok een cruise boeken
Hoi!
Wij hebben in 2014 door Zuid Amerika gereisd en hebben ook een last minute bootreis geboekt naar de Galapagoseilanden. We hebben zowel de bootreis als de vliegtickets bij het reisbureau Carpe DM (www.carpedm.ca) geboekt. De vluchten sloten netjes aan op de vertrekdata van de boot waardoor we geen extra overnachtingen in een hotel hoefden te boeken. Zelf hebben we 5 dagen op de boot gezeten en vonden dat geweldig maar lang genoeg. Na 5 dagen waren we echt verzadigd van alle informatie.
Ik hoop dat het jullie gaat lukken, echt een plek waar je geweest moet zijn!
Groetjes Marja
Wij hebben in 2014 door Zuid Amerika gereisd en hebben ook een last minute bootreis geboekt naar de Galapagoseilanden. We hebben zowel de bootreis als de vliegtickets bij het reisbureau Carpe DM (www.carpedm.ca) geboekt. De vluchten sloten netjes aan op de vertrekdata van de boot waardoor we geen extra overnachtingen in een hotel hoefden te boeken. Zelf hebben we 5 dagen op de boot gezeten en vonden dat geweldig maar lang genoeg. Na 5 dagen waren we echt verzadigd van alle informatie.
Ik hoop dat het jullie gaat lukken, echt een plek waar je geweest moet zijn!
Groetjes Marja