Waar kan je het beste feesten?
-
- Vakantieganger
Waar kan je het beste feesten?
Hallo,
Waar zijn de mooiste feesten in de wereld? (o.a. Fullmoon?)
Groet Erwin
Waar zijn de mooiste feesten in de wereld? (o.a. Fullmoon?)
Groet Erwin
Re: Waar kan je het beste feesten?
De mooiste feesten heb ik beleefd in heel eenvoudige cafe's, kroegen of studentenfeesten; maar wel met m'n vrienden op zo'n avond waarop er een aparte vibe is. Ieder z'n ding, maar houd zelf niet zo van die grote feesten. Fullmoon partee vind ik wel cool, maar zwaar overrated.
- bolletjeom
- Reisexpert
ik vind een feest meestal pas leuk als er vrienden van me zijn. Ik heb het niet zo op grootschalige feesten waar je niemand kent. dan liever een leuke avond in een kleine club of kroeg
het nieuwjaar in thailand is leuk ( dat van hun, songkran). Moet je evenuitzoeken wanneer dat valt. Dan gaat iedereen de straat op met waterpistooltjes enzo. Geen zuipfeest dus maar wel erg leuk. Verder zijn op de thaise eilanden iedere avond feesten of het nu fullmoon is of niet.
het nieuwjaar in thailand is leuk ( dat van hun, songkran). Moet je evenuitzoeken wanneer dat valt. Dan gaat iedereen de straat op met waterpistooltjes enzo. Geen zuipfeest dus maar wel erg leuk. Verder zijn op de thaise eilanden iedere avond feesten of het nu fullmoon is of niet.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tja het is nogal persoonlijk natuurlijk, de een houdt van grote feesten, de ander van kleine feesten met een leuk thema. Ik ben niet zo van de massale volksfeesten, waarbij het zogenaamd 'cool' is om als toerist/backpacker mee te doen (meestal zijn er dan meer funky backpackers dan locals, dat terzijde).
Wat voor mij een van de leukste feesten die ik heb meegemaakt was ook een nieuwjaarsfeest, maar dan Nowruz, het Perzische nieuwjaar wat tevens het begin van de lente inluidt. Na het vallen van de duisternis worden op straat vuren gemaakt, waar je door heen moet springen om je ziel te reinigen voor het nieuwe jaar. Er wordt gedanst, muziek gemaakt en vooral veel gelachen. Een erg leuk, maar vooral een erg verassend feest als je bedenkt wat allemaal niet mag in Iran.
Wat voor mij een van de leukste feesten die ik heb meegemaakt was ook een nieuwjaarsfeest, maar dan Nowruz, het Perzische nieuwjaar wat tevens het begin van de lente inluidt. Na het vallen van de duisternis worden op straat vuren gemaakt, waar je door heen moet springen om je ziel te reinigen voor het nieuwe jaar. Er wordt gedanst, muziek gemaakt en vooral veel gelachen. Een erg leuk, maar vooral een erg verassend feest als je bedenkt wat allemaal niet mag in Iran.
Gave feesten loop je opeens tegen aan. Bijvoorbeeld in Nepal, s'avonds werd een straat afgesloten. Groot podium en en dan een dj met lasershow die indasedance muziek draait. Neem een hele volle straat met nepalies die uit hun dak staan te gaan. En dan niet alle de rijken jongeren maar ook gewoon van die mannetjes in een versleten broek en een shirt met gaten.
Erg grappig en geen idee waarom dat feest was.
Met medebackpackers een avond die uitloopt in een tequila drank dans festijn ook lachen.
Naar een discotheek is central america is alleen al een feest om te kijken naar al het gedans (lijkt me helemaal als je een man zou zijn) als je dan ook nog met locals mee bent (en van hun een paar flessen rum mee moet smokkelen omdat het binnen zo duur is dan wordt het ook al snel een super avond.
Maar heel eerlijk de beste feesten zijn toch lekker in Nederland met je eigen vrienden.
Erg grappig en geen idee waarom dat feest was.
Met medebackpackers een avond die uitloopt in een tequila drank dans festijn ook lachen.
Naar een discotheek is central america is alleen al een feest om te kijken naar al het gedans (lijkt me helemaal als je een man zou zijn) als je dan ook nog met locals mee bent (en van hun een paar flessen rum mee moet smokkelen omdat het binnen zo duur is dan wordt het ook al snel een super avond.
Maar heel eerlijk de beste feesten zijn toch lekker in Nederland met je eigen vrienden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Song Kran in Thailand vond ik echt super!
Busojaras in Mohács, Hongarije vind ik ook een erg leuk feest!
Busojaras in Mohács, Hongarije vind ik ook een erg leuk feest!
World music festival in Kuching op Borneo.
Muziek van over de hele wereld.
Heb daar een band gezien uit de Ivoorkust. Klasse.
Muziek van over de hele wereld.
Heb daar een band gezien uit de Ivoorkust. Klasse.
Gimme beadsjaydee schreef:Mardi Gras New Orleans >:)

Mooi werk he!!!! Het feest heeft natuurlijk geen fuck meer met carnaval te maken maar tis wel een walhalla voor liefhebbers van jetsers >:) .Dexter schreef:Gimme beadsjaydee schreef:Mardi Gras New Orleans >:)Toen ik 18 was daar 3 dagen in de french quarter rondgestruind, bizzare dingen meegemaakt
en Carnaval in Rio is natuurlijk ook wel een aardig feest!
Summerfest in amerika (11 dagen muziek).
-
- Vakantieganger
En zijn er ook mooie feest steden/dorpen in Australie? Nieuwzeeland? Bali? Maleisie? 

Nee, daar toevallig niet.Dinkiiiieee schreef:En zijn er ook mooie feest steden/dorpen in Australie? Nieuwzeeland? Bali? Maleisie?
-
- Vakantieganger
Dan zal ik er voor zorgen dat er dit jaar zowiezo 1 ontstaat;)
New Orleans is sowieso way cool! Toen ik er was was het niet eens Mardi Grasjaydee schreef:Mardi Gras New Orleans >:)

Idd das best wel een gaaf feestje.jaydee schreef:Mardi Gras New Orleans >:)