Okay, ik heb even gezocht naar welke hostels er in de database staan maar tot mijn verbazing staat The Pinkhouse er niet bij!!!
Hoe kan dit? Heeft niemand daar nog geslapen??
Ik schrijf dit puur ter interesse want ikzelf ben al jaren niet meer Down Under geweest en ik wil dit hostel graag aan de database toe laten voegen, maar ik weet niet hoe dus vandaar dit onderwerpje
Zijn er mensen die hier hebben vertoeft, lol hebben gehad of kerstmis hebben gevierd??
the pinkhouse in sydney-king's cross
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: the pinkhouse in sydney-king's cross
in de teksten op de hoofdpagina en vervolg pagina bij de hostels staat een link "vul je hostel in"
Wanneer je zit te kijken bij een ingevuld hostel staat er aan de rechterkant vanalles. Een systeem om sterren uit te delen, foto's toe te voegen van bestaande hostels en de mogelijkheid om een nieuw hostel toe te voegen.
succes!!!
Wanneer je zit te kijken bij een ingevuld hostel staat er aan de rechterkant vanalles. Een systeem om sterren uit te delen, foto's toe te voegen van bestaande hostels en de mogelijkheid om een nieuw hostel toe te voegen.
succes!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: the pinkhouse in sydney-king's cross
oh hey, bedankt zeg -ik heb hem er meteen opgezet. kon het eerst niet vinden (stom).
Maarre...ik heb i.p.v. mijn eigen emailadres hun emailadres ingevuld (oops! )
Dus...
Hopelijk komt íe binnenkort op de site -het is een mooie toevoeging!
Bedankt!
Maarre...ik heb i.p.v. mijn eigen emailadres hun emailadres ingevuld (oops! )
Dus...
Hopelijk komt íe binnenkort op de site -het is een mooie toevoeging!
Bedankt!