Betaalbare reisorganisatie gezocht
Betaalbare reisorganisatie gezocht
Hallo allemaal.
Ik wil naar Afrika en eigenlijk denk ik vooral aan Namibië en Botswana.
Maar hoe vind je een goed geprijsde reisorganisatie? Zonder veel extra's buiten de tickets om. Ik vind het prima om te kamperen.
Ik ken alleen Sawadee en Djoser, baobab, Summum en verder vind ik alles erg duur. Maar je hebt natuurlijk ook veel buitenlandse reisorganisatie., Iemand hier noemde al Nomad, maar zijn verder nog suggesties?
Ik wil dan wel graag met een groepsreis. Ik kan niet autorijden en ik ken niemand die met me mee wil.
Groetjes Yasmin
Ik wil naar Afrika en eigenlijk denk ik vooral aan Namibië en Botswana.
Maar hoe vind je een goed geprijsde reisorganisatie? Zonder veel extra's buiten de tickets om. Ik vind het prima om te kamperen.
Ik ken alleen Sawadee en Djoser, baobab, Summum en verder vind ik alles erg duur. Maar je hebt natuurlijk ook veel buitenlandse reisorganisatie., Iemand hier noemde al Nomad, maar zijn verder nog suggesties?
Ik wil dan wel graag met een groepsreis. Ik kan niet autorijden en ik ken niemand die met me mee wil.
Groetjes Yasmin
Re: Betaalbare reisorganisatie gezocht
dat werd me hier op het forum afgeraden en verder heb ik al eerder begrepen dat het niet de makkelijkste landen zijn om te backpacken en zeker als je dat nog nooit hebt gedaan en dan is beperkt te zijn in tijd ook nog een dingetje en zeker als je niet kan autorijden.Tomm schreef:Diy
Ik vraag dus naar een betaalbare reisorganisatie, omdat ik het dus niet alleen wil doen.
Niemand een idee?
Blijkbaar niet.
Maar ik heb denk ik wat gevonden, maar daar zitten de tickets niet bij en nu vroeg ik of ze me eens indicatie kon geven en zij kwamen met een ticket prijs van € 1115 en dan vlieg je op Kaapstad vanaf Amsterdam en terug vanaf Livingstone. Dat laatste is een een tussenstop op Johannesburg. Als ik op Skyscanner zoek vind ik tickets die al € 300 lager liggen. Waar kan je verder scherp geprijsde tickets vinden en voor oktober?
Is Kaapstad trouwens veilig voor vrouw alleen , want wil eigenlijk dan een of twee dagen eerder zodat ik ook naar Kaap de goede hoop kan.
Maar ik heb denk ik wat gevonden, maar daar zitten de tickets niet bij en nu vroeg ik of ze me eens indicatie kon geven en zij kwamen met een ticket prijs van € 1115 en dan vlieg je op Kaapstad vanaf Amsterdam en terug vanaf Livingstone. Dat laatste is een een tussenstop op Johannesburg. Als ik op Skyscanner zoek vind ik tickets die al € 300 lager liggen. Waar kan je verder scherp geprijsde tickets vinden en voor oktober?
Is Kaapstad trouwens veilig voor vrouw alleen , want wil eigenlijk dan een of twee dagen eerder zodat ik ook naar Kaap de goede hoop kan.
Kaapstad heeft gebieden die onveilig zijn, maar ook veel veilige gebieden. Je hostel kan aangeven waar je wel en niet moet komen. In geval van twijfel neem je een taxi.Yasmin007 schreef: Is Kaapstad trouwens veilig voor vrouw alleen , want wil eigenlijk dan een of twee dagen eerder zodat ik ook naar Kaap de goede hoop kan.
Ik heb een aantal jaar geleden als vrouw alleen door Zuid-Afrika gereisd. Vanuit Kaapstad heb ik onder andere een excursie gemaakt met de Bazz Bus. Die gaan ook naar Kaap de Goede Hoop.
Naar de Tafelberg (met de lift) en Robbeneiland kan je prima alleen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie