Vervoer van luchthaven Sydney naar centrum

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
tillyke

Vervoer van luchthaven Sydney naar centrum

Bericht door tillyke »

graag informatie over mogelijkheden over vervoer van de luchthaven Sydney naar het centrum van Sydney
Alvast bedankt
ketting
Reisexpert

Re: vervoer

Bericht door ketting »

Gewoon met de trein? (airportlink).
Tomm
Wereldreiziger

Bericht door Tomm »

Idd airport link. Centraal uitstappen. Vanaf hier kan je de Subway in en overal in de stad komen. Waar moet je precies zijn? Voor kingscross neem je platform 25 op centraal, deze rijdt elke 5 a 10 min. Townhall is midden in de stad, en ook platform 25.
Ps regel bij aankomst meteen en opal kaart, deze zijn gratis en schelen je heel wat dollars en er zijn tevens geen papieren kaartjes meer te krijgen sinds 1 jan.
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Re: Vervoer van luchthaven Sydney naar centrum

Bericht door Rebec »

Er zijn ook hostels die een pick up service hebben. Misschien de moeite waard hier naar te kijken. Ik heb de bus genomen vanaf het vliegveld naar een wijk buiten het CBD. Was ook prima te doen.
tillyke

Bericht door tillyke »

ok bedankt voor de reactie ga dat eens bekijken!!!
Tomm schreef:Idd airport link. Centraal uitstappen. Vanaf hier kan je de Subway in en overal in de stad komen. Waar moet je precies zijn? Voor kingscross neem je platform 25 op centraal, deze rijdt elke 5 a 10 min. Townhall is midden in de stad, en ook platform 25.
Ps regel bij aankomst meteen en opal kaart, deze zijn gratis en schelen je heel wat dollars en er zijn tevens geen papieren kaartjes meer te krijgen sinds 1 jan.
Tomm
Wereldreiziger

Re: Vervoer van luchthaven Sydney naar centrum

Bericht door Tomm »

Rebec schreef:Er zijn ook hostels die een pick up service hebben. Misschien de moeite waard hier naar te kijken. Ik heb de bus genomen vanaf het vliegveld naar een wijk buiten het CBD. Was ook prima te doen.
Klopt @rebec.
Op de luchthaven stikt het ervan en die rijden langs de hostels in de stad (cbd) kost meen ik $10,-
Ik had de shuttle dienst ook geregeld via het hostel waar ik verbleef maar die Was er niet en toen heeft een andere shuttle dienst me afgezet bij het hostel
Plaats reactie