Rondreis door de Verenigde Staten

Stel hier je vragen over Canada, de Verenigde Staten en Mexico.
Plaats reactie
merel8
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2015 16:44

Rondreis door de Verenigde Staten

Bericht door merel8 »

Hey! Mijn naam is Merel en ik ben 22 jaar. Ik ben van plan om in april voor 2 maand naar de vs te gaan voor een rondreis. Mijn plan is om de staten california, nevada, Arizona, Utah en Wyoming door te gaan. Alleen nu vraag ik me af hoe ik het beste kan gaan reizen. Iemand ervaring met backpacken in dit land? En vooral deze afstanden? Zijn binnenlandse vluchten handiger? En zijn er veel andere backpackers te ontmoeten.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen☺️
Gebruikersavatar
kohraya
Reisexpert
Berichten: 1505
Lid geworden op: 01 dec 2006 12:16
Locatie: België

Re: Rondreis vs

Bericht door kohraya »

Ik ben wel in California, Nevada, Arizona en Utah geweest, maar dat was met een huurwagen.
Aangezien ik in de winter was (laagseizoen,had ik niets op voorhand geboekt en vond ik makkelijk overnachting in de goedkoopste motels.
In het hoogseizoen zal dat anders zijn.
Erik
Site Admin
Berichten: 9947
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Re: Rondreis door de Verenigde Staten

Bericht door Erik »

Goede vraag! Het lijkt mij dat de Verenigde Staten redelijk prijzig is, met name wanneer je alleen reist. Ik weet dat de meeste mensen een auto huren om het land te bezichtigen en anders met een van de vele lange afstandsbussen. Wanneer je voor de goedkopere en betere overnachtingsplekken gaat ben ik er van overtuigd dat je ook andere reizigers tegenkomt. Wat dat betreft klitten die altijd wel ergens samen :) Wanneer je eenmaal zo'n plek gevonden hebt wordt je vanzelf door de andere reizigers op de volgende plek gewezen waardoor je wat gemakkelijker samen kunt reizen en de kosten kunt delen.

Ik zal kijken of ik je vraag onder de aandacht kan brengen voor meer ervaringsantwoorden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten