Heb jij wel eens sex gehad in een dorm?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.

Heb jij wel eens sex gehad in een dorm? (wel eerlijk antwoorden geven he)

nee
16
73%
ja, all the way
3
14%
ja, maar niet verder dan friemelen
2
9%
wel gezoend, maar verder niets
1
5%

Totaal aantal stemmen: 22

tijn1980

Heb jij wel eens sex gehad in een dorm?

Bericht door tijn1980 »

Naar aanleiding van dit topic
jaydee schreef:Iedereen heeft toch wel eens zitten klooien in een dorn lijkt me?!
En als je voor ja heb gekozen, dan willen we natuurlijk ook wel wat details weten! :@
jaydee
Reisexpert

Re: Heb jij wel eens sex gehad in een dorm?

Bericht door jaydee »

Zal ik maar ff wat posten dan.....

Tis wel lastig want het zit een beetje tussen All the way en en beetje friemelen in :? .

Zat ff te twijfelen maar de details hou ik denk ik toch maar een beetje voor mezelf. Maar ik zal een klein tipje v.d. sluier oplichten; Het was bijna all the way op het all the way dingetje (dat tje slaat natuurlijk niet op mijn mannelijkheid) na dan. De dame in kwestie was namelijk nog bezet 0_0 , ja en ze had priciepes ofzo :?

Maar verder was het warm, zweterig en we waren opgewonden, dus geef je fantasie de vrijeloop :P

Voor het hele verhaal kan er een pbtje gestuurd worden ;)
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Ik snap geen pannenkoek van je verhaal. Kan je niet wat duidelijker zijn? :P
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Rick schreef:Ik snap geen pannenkoek van je verhaal. Kan je niet wat duidelijker zijn? :P
Is dit wel relevant voor een reisforum? Kan me nog een pb'tje van je herinneren :P
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Het enige wat ik vraag is om een verduidelijking van je voorgaande post. Dat is toch zeker relevant (vooral voor het topic) als je iets niet begrijpt. >:) Dus kom maar op met een verbetering van je verhaal zodat het begrijpbaar Nederlands is. :9~
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

haha perv.

nou de genitaliën vlogen in het rond en in de .... (en dan niet het woord dat begint met een ‘k’, zal jullie voor zijn }:| ) maar ze vonden elkaar uiteindelijk niet _O-

verder nog verhalen, of durft er niemand :P
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

nee!!!!
echt, ik heb ooit op een kamer gelegen waar gerotzooid werd en dat is echt vreselijk! Het was ook nog een vriendin van mij dus ik kon eigenlijk niet maken om er iets van te zeggen maar het zijn dingen die ik liever niet van haar had geweten.
Heb me wel voorgenomen om een eventuele volgende keer een emmer water te gaan halen.

Hoe moeilijk is het om een meer prive plekje op te zoeken of zelfs te betalen voor een eigen kamer?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
tijn1980

Bericht door tijn1980 »

jaydee schreef: De dame in kwestie was namelijk nog bezet 0_0 , ja en ze had priciepes ofzo :?
Dat ken ik wel, ook in Mexico een paar keer iemand tegen gekomen die zegt 'een vriend te hebben', maar de regel die dan geldt is 'wat niet weet wat niet deert', hij is er nu toch niet bij...
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

tijn1980 schreef:Dat ken ik wel, ook in Mexico een paar keer iemand tegen gekomen die zegt 'een vriend te hebben', maar de regel die dan geldt is 'wat niet weet wat niet deert', hij is er nu toch niet bij...
Als dat de regel is kan je net zo goed gelijk helemaal kappen met die relatie.

Anyway, ik heb nooit sex gehad in een dorm als er andere mensen dan alleen mijn vriend bij zijn. (oftewel s'middags deur op slot). Vind het ook erg asociaal als andere mensen mee moeten genieten. Neem gewoon een eigen kamer en als dat te duur is hou je je maar even in.

Beetje knuffelen is prima maar als er echt actie komt dat kan gewoon echt niet stil, zeker niet in een piepend 1persoons stapelbed. Mensen denken wel dat ze geheimzinnig doen maar dat is nooit zo. Gewoon ff kuchen of eruit gaan om te plassen werkt wel, hebben ze door dat er nog andere wakker zijn en gelukkig stopte het dan altijd.

Je hebt tegenwoordig ook van die dorms met 2 persoonsbedden, weet ook niet of we daar nu blij mee moeten zijn.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ik heb alleen eens gezoend in een dorm, toen er verder niemand was..

heb gelukkig ook nog niet meegemaakt dat er meer gebeurde in een dorm terwijl ik er lag te slapen, dat lijkt mij echt helemaal niets..

tweepersoonsbedden in dorm ben ik ook al tegen gekomen.. maar goed als je met iemand samen reist dan kan het best gezellig zijn om gewoon samen te slapen..
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

bolletjeom schreef:nee!!!!
echt, ik heb ooit op een kamer gelegen waar gerotzooid werd en dat is echt vreselijk! Het was ook nog een vriendin van mij dus ik kon eigenlijk niet maken om er iets van te zeggen maar het zijn dingen die ik liever niet van haar had geweten.
Tis idd ook wel goor voor andere mensen, heb ook wel eens op een kamer gelegen waar andere rommelen en het is niet zo fris om te horen ;) maar soms moet je gewoon lekker de arrogante klootzak uithangen en gewoon schijt aan de rest hebben >:) .
bolletjeom schreef:Heb me wel voorgenomen om een eventuele volgende keer een emmer water te gaan halen.?
Als ik ooit bij je in een dorm liggen kan ik me dus maar beter inhouden!? Ach ben nu ook bezet en reizen vrijwel altijd samen dus neem ik wel private roompie, kan ik daar ongestoord de viezerik uithangen :Y
Laatst gewijzigd door jaydee op 10 aug 2009 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Ik vind het juist wel relaxed als ik mensen hoor neuquh; het mooiste is als je er nog wat van kan zien. Heb ook liever dat de dame in kwestie 'goed wordt aangepakt', in plaats van laf gekreun. Dat is wel irritant, want dan ga je heel goed luisteren of je wat hoort en kan daardoor juist niet slapen. Met lange halen snel thuis, dat is dan wel een prima motto.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Mijn enige overnachtingen in een dorm waren met drie kerels (die ook nog eens allemaal nog lelijker zijn dan ik), dus nee, beter van niet...
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

WizardOfOss schreef:Mijn enige overnachtingen in een dorm waren met drie kerels (die ook nog eens allemaal nog lelijker zijn dan ik), dus nee, beter van niet...
Als ze lekkerder waren had je wel een mooi feestje met ze gebouwd *O*
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Dexter schreef:
WizardOfOss schreef:Mijn enige overnachtingen in een dorm waren met drie kerels (die ook nog eens allemaal nog lelijker zijn dan ik), dus nee, beter van niet...
Als ze lekkerder waren had je wel een mooi feestje met ze gebouwd *O*
KIjk uit he, je kan ook te ver gaan. Mijn oudere broer heeft ook weleens iets dergelijks gezegd, nu ben ik de oudste...
Plaats reactie