22 dagen Interrailen vanuit België naar Oost Europa
22 dagen Interrailen vanuit België naar Oost Europa
hallo, ik zou graag met de trein 3 weken door oost europ reizen met de trein vanuit belgie maar ik weet echt niet welke landen ik kan doen en wat best voor mij is. groetjes
Re: reizen
Als jij niet zegt welke dingen je interessant vindt, weten wij ook niet wat het best voor jou is 
Misschien heb je hier wat aan?
onontdekte-pareltjes-t30627.html

Misschien heb je hier wat aan?
onontdekte-pareltjes-t30627.html
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik zou graag gewoon paar leuke steden willen bezoeken en ook zeker relaxen aantal strand ergens. Welke aan te raden zijn. Vertrek vanuit belgie
Ik denk Deze landen nog wel fijn zijn thx! Moet je altijd op tijd reserveren als je op een nachttrein wilt zitten?
Bij internationale treinen is een reservering vaak verplicht. Dat kan in de vorm van een toeslag zijn een uur voor vertrek, maar je kan ook langer vantevoren reserveren.
Het is wel fijn om een bedje te hebben als je 's nachts reist.
Op sommige trajecten betaal je minder als je bijvoorbeeld een week of een maand vantevoren boekt. Flexibiliteit kost vaak geld.
Het is wel fijn om een bedje te hebben als je 's nachts reist.
Op sommige trajecten betaal je minder als je bijvoorbeeld een week of een maand vantevoren boekt. Flexibiliteit kost vaak geld.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Re: 22 dagen Interrailen vanuit België naar Oost Europa
Nu denk ik deze te doen. Berlijn, Praag, boedapest dan balatonmee. Dan kroatie
,Macedonië, Slovenië dan naar Griekenland en dan met de boot naar Italië en dan met de nachttrein terug naar huis. Is deze nog te doen?
,Macedonië, Slovenië dan naar Griekenland en dan met de boot naar Italië en dan met de nachttrein terug naar huis. Is deze nog te doen?
-
- Reisexpert
In 22 dagen??moke1991 schreef:Nu denk ik deze te doen. Berlijn, Praag, boedapest dan balatonmee. Dan kroatie
Lijkt me wat optimistisch. Dan heb je, met je reisuren erbij, een dag of 1,5 per stad of land, en dan neem ik het nog heel ruim. Ik denk dat je vooral de binnenkant van de trein ziet met dit schema. Maar goed, dat kan ook leuk zijn, natuurlijk. Zou ik alleen wel in Nederland doen. Dat scheelt een hoop geld.

Heb je enig idee hoe groot de landen en steden zijn die je zou willen bezoeken.....?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Ja in 22 dagen.. Kunnen jullie me mss helpen welke landen het leukste zijn dat ik best kan doen en mijn tijd kan nemen. Zou graag zeker aant strand ergens willen zitten. Beetje volgorde van landen beste zijn in 22 dagen.
-
- Reisexpert
Ik zou even op deze website gaan rondsnuffelen bij de reisinformatie om een beter beeld te krijgen van de steden en landen die je leuk lijken en om keuzes te kunnen maken.moke1991 schreef:Ja in 22 dagen.. Kunnen jullie me mss helpen welke landen het leukste zijn dat ik best kan doen en mijn tijd kan nemen. Zou graag zeker aant strand ergens willen zitten. Beetje volgorde van landen beste zijn in 22 dagen.
Er is hier niemand die jou kan vertellen wat je moet gaan doen, zeker aangezien je het zelf nog niet echt lijkt te weten. Bij de reisinformatie staan heeeeeeeel veel tips die je zeker verder zullen helpen!
Ik zou zeggen, ga daar eerst eens een kijkje nemen!
-
- Reisexpert
Excuses, reisgids heet dit tegenwoordig. Zie tab in het menu : )
Wij kunnen een reisplanning voor je maken, maar deze hoeft niet aan te sluiten op jouw interesses. Daarom lijkt het me goed om even bij de reisinformatie op deze site te kijken en te beginnen met wat plekken die je leuk lijken. Daarna misschien nog wat googlen en kijken wat je kunt vinden. Als je dat hier plaatst kunnen wij kijken of het haalbaar is of misschien nog wat tips geven op basis van wat je zelf gevonden hebt.
Los van bovenstaande punten denk ik dat Praag en Boedapest in ieder geval erg leuk zijn om te bezoeken. Praag kun je gemakkelijk 3 of 4 dagen verblijven. Volgens mij geldt voor Boedapest hetzelfde. In Kroatië kun je denk ik de mooiste (betaalbare) stranden vinden en in Griekenland, maar dat is wat afstand betreft wat ver.
Welk budget heb je ongeveer voor deze reis?
Los van bovenstaande punten denk ik dat Praag en Boedapest in ieder geval erg leuk zijn om te bezoeken. Praag kun je gemakkelijk 3 of 4 dagen verblijven. Volgens mij geldt voor Boedapest hetzelfde. In Kroatië kun je denk ik de mooiste (betaalbare) stranden vinden en in Griekenland, maar dat is wat afstand betreft wat ver.
Welk budget heb je ongeveer voor deze reis?
ja ik zou wel graag een reisplanning willen! berlijn wil ik ook zeker doen! mijn budget is 1000 euro of 1200 euro. mss zo berlijn, praag boedapest en kroatie en mss nog 2 andere landen in de buurt wat fijn is!
Normaal zou ik vragen dat je zelf met een plannetje komt, maar vooruit ik ben in een goede bui vandaag 
Je zou naar Berlijn kunnen reizen. 1 reisdag, 2 dagen Berlijn = 3
Door reizen naar Praag = 1 reisdag, 3 dagen Praag = 4 dagen
Een stop maken in Slovenië ? = 1 reisdag, ?? = 4??
Door reizen naar Budapest = 1 reisdag, 3 dagen Budapest, = 4
Naar Kroatië = 1 reisdag, ???? dan heb je nog ongeveer 6 dagen over.
Je kunt er voor kiezen om meer dingen hier te bekijken of een vlucht van verder weg naar huis te nemen.

Je zou naar Berlijn kunnen reizen. 1 reisdag, 2 dagen Berlijn = 3
Door reizen naar Praag = 1 reisdag, 3 dagen Praag = 4 dagen
Een stop maken in Slovenië ? = 1 reisdag, ?? = 4??
Door reizen naar Budapest = 1 reisdag, 3 dagen Budapest, = 4
Naar Kroatië = 1 reisdag, ???? dan heb je nog ongeveer 6 dagen over.
Je kunt er voor kiezen om meer dingen hier te bekijken of een vlucht van verder weg naar huis te nemen.
ik heb de volgende : berlijn, praag, budapest, koratia, bosnia en skopje. mischien heb ik nog tijd voor 1 extra
Hoe lang wil je overal verblijven en waar precies in de landen? Dan kun je kijken of je met je dagen uitkomt. Ik zou ook 1 of 2 dagen reserve houden voor het geval er wat mis gaat (je mist een trein of hij rijdt niet) en je planning door de war gaat.