Kampeermateriaal versturen naar Nieuw Zeeland

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
Plaats reactie
bramodb

Kampeermateriaal versturen naar Nieuw Zeeland

Bericht door bramodb »

Hallo,

Ik en mijn vrouw vertrekken in oktober voor 5 weken naar nieuw-zeeland. We trekken het hele land rond met een huurauto en we gaan wel wat kamperen, hier en daar natuurlijk ook wel eens een hoteltje...
Natuurlijk hebben we wel wat materiaal nodig voor het kamperen, vorig jaar zijn we naar ijsland geweest en daar hadden we toch snel 25kg extra aan kampeermateriaal bij. Mits we dus reeds beschikken over goed en kwaliteitsvol kampeermateriaal zou ik het spijtig vinden om dit thuis te moeten laten...
We vliegen met emirates naar NZ en had even gekeken om extra bagage bij te kopen maar dit loopt snel op tot 1000 euro... Daarom had ik gedacht om een pakket te verzenden met bv. post nl (enkele weken voor vertrek) en dan bv. op te halen in een lokaal postkantoor in Auckland. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Bram & Lindsay
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Kampeermateriaal versturen naar NZ

Bericht door Moira »

Hoi,

Geen ervaring met verzending naar een postkantoor misschien kijken naar NZ post website en anders hun contacten.
Maar als je met Emirates vliegt heb je 30 kilo per persoon zou dat niet genoeg zijn heb je samen 60 kilo.
Ik woon zelf in Nieuw Zeeland maar ik weet wel dat via NZ post best veel mogelijk is.
Torra
Reisexpert

Re: Kampeermateriaal versturen naar Nieuw Zeeland

Bericht door Torra »

Kampeeruitrusting kun je ook huren of kopen in Nieuw Zeeland. Als je kampeeruitrusting meeneemt zullen ze je spullen zeer hartgrondig inspecteren op ongewenste import van zaden etc.
Plaats reactie