Working holiday visum aanvragen voor nieuw zeeland
-
Working holiday visum aanvragen voor nieuw zeeland
Online application
Applications for this scheme must be made online by following the link below. You will need a valid Visa or Mastercard credit card. This is the only way to pay for your online application.
Deze online applicatie kunnen we niet vinden! Kan iemand van jullie ons vertellen hoe we in hemelsnaam deze online applicatie in kunnen vullen.
Bvd,
Ruud & Elise
Applications for this scheme must be made online by following the link below. You will need a valid Visa or Mastercard credit card. This is the only way to pay for your online application.
Deze online applicatie kunnen we niet vinden! Kan iemand van jullie ons vertellen hoe we in hemelsnaam deze online applicatie in kunnen vullen.
Bvd,
Ruud & Elise
Ruud & Elisabeth onze pagina
-
Re: Working holiday visum aanvragen voor nieuw zeeland
deze link http://www.immigration.govt.nz/migrant/ ... scheme.htm zou toch moeten werken? Maar ik zie geen link naar een online formulier.. wat gaat hier mis?
Ruud & Elisabeth onze pagina
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb het hier gevonden https://www.immigration.govt.nz/secure/ ... oliday.htm
Werkt dit?
Werkt dit?
-
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Als ik op de link klik en naar de bodem scroll kun je inloggen of een account aanmaken als ik op account aanmaken klik krijg ik een popup en dan kan ik me aanmelden. Dat is via de link die ik je gestuurd heb en ik gebruik de browser google chrome.