Tips voor stedentrip New York

Stel hier je vragen over Canada, de Verenigde Staten en Mexico.
Plaats reactie
hamann

Tips voor stedentrip New York

Bericht door hamann »

ik zal me even voorstellen, ik ben michiel kom uit gelderland en ga vaak op vakantie. vooral stedentrips vind ik heel erg leuk. veel steden in europa al gezien en ook shanghai en moskou:)

dit keer heb ik new york gekozen. wie is er tussen 6 en 16 april in new york en wilt gave dingen beleven in een wereldstad. of heeft iemand nog tips voor de big apple??

laat me het weten!!) :) :)
menasil
Reisexpert

Re: Tips voor stedentrip New York

Bericht door menasil »

Ik zie het nu pas maar heb je de reisinformatie al gelezen?

https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/ve ... si194.html
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

Gewoon wat metrostations uitstappen in the Bronx en Brooklyn. Van Coney Island via Flatbush naar Brooklyn Bridge. Was persoonlijk mijn hoogtepunt van NY. Had een hostelletje via airbnb.com voor $25 per nacht (zat zelf in Brighton Beach, vlakbij Coney Island). Wel ver van alles af, maar als je de rest van NY ook wil zien een mooi uitgangspunt en goedkoop.

Verder tjah, de bekende dingen. Ferry voor vrijheidsbeeld langs (gratis), Harlem, Top-of-the-rock uitzicht van Manhattan. Ook eten bij Stardust Diner is erg vet. Gewoon iedere wijk van Manhattan belopen (zitten heel veel pareltjes tussen zoals Greenwich village).
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ben mij inmiddels ook aan het oriënteren op NY *O* Het kan mogelijk als een leuke tussenstop (4 tot 5 nachten) voor een reis verder Noord Amerika in. Hoewel nog niets geboekt qua tickets, was ik wel benieuwd wat de wijken zijn waar je beter NIET kan verblijven qua accommodatie? Airbnb biedt heel veel zag ik al :) dus dat is positief.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Inmiddels is vliegticket geboekt en hotel geregeld!! Iemand nog leuke tips? We gaan in november, misschien wel handig om te weten dus zonnen in Central Park lijkt me niet echt handig. We zijn er 5 nachten en komen tijdens de lunch aan en gaan 's ochtends vroeg weer weg.
Plaats reactie