Er zijn momenteel heerlijk goedkope tickets van Amsterdam naar Bangkok met Aeroflot. Nu kan ik hier op het forum weinig ervaring vinden. Op het internet zijn ze wisselend; van mensen die het pure ellende vonden tot mensen die er door die reacties niets van verwacht hadden en het daardoor helemaal top vonden. Collega's hadden er ook goede ervaring mee!
Nu twijfel ik door het prijsverschil van ruim 100 euro steeds minder

En dan mijn 2e vraagje, als ze een vlucht aanbieden, met 'slechts' en overstaptijd van 1u en 25min, dan zijn ze toch verplicht om een vergoeding te regelen wanneer ik deze mis? Eerst staat er dat je een nieuwe vlucht en indien nodig hotel+eten krijgt. Terwijl er later op hun site staat: If tickets for connecting flights are issued on different forms, the passenger is not considered a transfer passenger. If a flight is delayed or cancelled, the airline is not liable for the late arrival of the passenger for the flight indicated in his/her ticket.
Bedoelen ze daarmee 2 losse boekingen?
Volgens hun website moet je (wanneer je zelf boekt) afhankelijk van het gebouw tussen de 50min en 1u en 10min aanhouden als overstap tijd.
Bedankt voor jullie input!