Is www.agoda.com betrouwbaar?

Stel hier je vragen over Indonesië.
McJayJay

Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door McJayJay »

Wie heeft er ervaring met www.agoda.com?
Ik zie op deze site leuke aanbiedingen voor hotels,
maar ik heb zelf hier geen ervaring mee!
Zijn ze betrouwbaar?
Alvast bedankt Jay
menasil
Reisexpert
Berichten: 3880
Lid geworden op: 29 jan 2010 21:37
Locatie: Warmenhuizen

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door menasil »

Lees ook even de reactie in je andere topic ;) Agoda geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
Reisexpert
Berichten: 1431
Lid geworden op: 09 dec 2008 22:49
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door WizardOfOss »

Heb er enkele jaren geleden hotels geboekt voor een reis die ik uiteindelijk geannuleerd heb. Op zich ging de hele afhandeling prima, maar in tegenstelling tot sommige andere sites rekenen ze wel annuleringskosten. Om die reden kom ik toch meestal weer bij Booking.com uit, of gewoon direct bij het hotel.

Maar afgezien daarvan: ze zijn een van de grootste sites in de business, je zal er niet bang voor hoeven zijn dat ze je kamers verkopen die niet beschikbaar zijn of zo.
Gebruikersavatar
Jenny
Reisexpert
Berichten: 6443
Lid geworden op: 30 jan 2007 18:56
Locatie: Utrecht

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door Jenny »

Ik heb goede ervaringen met Agoda, ook met het annuleren van hotels.

Agoda heeft inderdaad geen mogelijkheid tot kosteloos annuleren, maar wanneer zowel klant (jij dus) als hotel akkoord gaan, dan krijg je gewoon je geld terug. Je bent hierin dus wél afhankelijk van de goodwill van het hotel, maar Agoda bemiddelt enigszins. (Ik moest annuleren i.v.m. een cycloon...)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Bird
Reisexpert
Berichten: 328
Lid geworden op: 25 feb 2013 13:37
Contacteer:

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door Bird »

Ik heb toevallig de afgelopen week twee keer via Agoda geboekt, ging prima!