Is www.agoda.com betrouwbaar?

Stel hier je vragen over Indonesië.
McJayJay

Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door McJayJay »

Wie heeft er ervaring met www.agoda.com?
Ik zie op deze site leuke aanbiedingen voor hotels,
maar ik heb zelf hier geen ervaring mee!
Zijn ze betrouwbaar?
Alvast bedankt Jay
menasil
Reisexpert
Berichten: 3880
Lid geworden op: 29 jan 2010 21:37
Locatie: Warmenhuizen

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door menasil »

Lees ook even de reactie in je andere topic ;) Agoda geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
WizardOfOss
Reisexpert
Berichten: 1431
Lid geworden op: 09 dec 2008 22:49
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door WizardOfOss »

Heb er enkele jaren geleden hotels geboekt voor een reis die ik uiteindelijk geannuleerd heb. Op zich ging de hele afhandeling prima, maar in tegenstelling tot sommige andere sites rekenen ze wel annuleringskosten. Om die reden kom ik toch meestal weer bij Booking.com uit, of gewoon direct bij het hotel.

Maar afgezien daarvan: ze zijn een van de grootste sites in de business, je zal er niet bang voor hoeven zijn dat ze je kamers verkopen die niet beschikbaar zijn of zo.
Gebruikersavatar
Jenny
Reisexpert
Berichten: 6443
Lid geworden op: 30 jan 2007 18:56
Locatie: Utrecht

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door Jenny »

Ik heb goede ervaringen met Agoda, ook met het annuleren van hotels.

Agoda heeft inderdaad geen mogelijkheid tot kosteloos annuleren, maar wanneer zowel klant (jij dus) als hotel akkoord gaan, dan krijg je gewoon je geld terug. Je bent hierin dus wél afhankelijk van de goodwill van het hotel, maar Agoda bemiddelt enigszins. (Ik moest annuleren i.v.m. een cycloon...)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Bird
Reisexpert
Berichten: 328
Lid geworden op: 25 feb 2013 13:37
Contacteer:

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door Bird »

Ik heb toevallig de afgelopen week twee keer via Agoda geboekt, ging prima!
Het loont overigens wel om de prijs te checken bij het hotel zelf, soms is dat wat goedkoper. Bijvoorbeeld als je alleen reist en een double room met ontbijt boekt, dan kun je vaak een beetje korting krijgen omdat je maar voor één persoon ontbijt afneemt. Of zoals ik nu heb: ik blijf zes nachten en kon via een mailtje naar het hotel 10% korting krijgen, dat lukt via Aogda niet.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
McJayJay

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door McJayJay »

WizardOfOss schreef:Heb er enkele jaren geleden hotels geboekt voor een reis die ik uiteindelijk geannuleerd heb. Op zich ging de hele afhandeling prima, maar in tegenstelling tot sommige andere sites rekenen ze wel annuleringskosten. Om die reden kom ik toch meestal weer bij Booking.com uit, of gewoon direct bij het hotel.

Maar afgezien daarvan: ze zijn een van de grootste sites in de business, je zal er niet bang voor hoeven zijn dat ze je kamers verkopen die niet beschikbaar zijn of zo.
super bedankt voor u reactie!
McJayJay

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door McJayJay »

Jenny schreef:Ik heb goede ervaringen met Agoda, ook met het annuleren van hotels.

Agoda heeft inderdaad geen mogelijkheid tot kosteloos annuleren, maar wanneer zowel klant (jij dus) als hotel akkoord gaan, dan krijg je gewoon je geld terug. Je bent hierin dus wél afhankelijk van de goodwill van het hotel, maar Agoda bemiddelt enigszins. (Ik moest annuleren i.v.m. een cycloon...)
super bedankt voor u reactie!
McJayJay

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door McJayJay »

Bird schreef:Ik heb toevallig de afgelopen week twee keer via Agoda geboekt, ging prima!
Het loont overigens wel om de prijs te checken bij het hotel zelf, soms is dat wat goedkoper. Bijvoorbeeld als je alleen reist en een double room met ontbijt boekt, dan kun je vaak een beetje korting krijgen omdat je maar voor één persoon ontbijt afneemt. Of zoals ik nu heb: ik blijf zes nachten en kon via een mailtje naar het hotel 10% korting krijgen, dat lukt via Aogda niet.
super bedankt voor u reactie en tip!
Gebruikersavatar
Jenny
Reisexpert
Berichten: 6443
Lid geworden op: 30 jan 2007 18:56
Locatie: Utrecht

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door Jenny »

McJayJay, mag ik jou bedanken voor het lezen van en het reageren op tips die mensen hier geven? Vaak doen mensen dat niet....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
McJayJay

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door McJayJay »

Jenny schreef:McJayJay, mag ik jou bedanken voor het lezen van en het reageren op tips die mensen hier geven? Vaak doen mensen dat niet....

Is toch raar als ik het niet zou doen? Ik vraag wat en zou dan vervolgens nix mee doen!
Snap ik niet dat mensen dat niet doen!
_O- Thank you!, ^O^ _O_
menasil
Reisexpert
Berichten: 3880
Lid geworden op: 29 jan 2010 21:37
Locatie: Warmenhuizen

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door menasil »

Interessant....hotels in Warschau voor 74 dollar 2 nachten. Zelfde soort kamer elders 145 euro! Toch maar overwegen..

Edit: Toen ik ging kijken op mijn tablet ipv telefoon zag ik dat het per nacht was 8)7 Op telefoon stond dat niet direct aangegeven, op de tablet wel :) Bij telefoon zult je dat wel zien als je de kamer kiest dat het per nacht is.
McJayJay

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door McJayJay »

menasil schreef:Interessant....hotels in Warschau voor 74 dollar 2 nachten. Zelfde soort kamer elders 145 euro! Toch maar overwegen..

Edit: Toen ik ging kijken op mijn tablet ipv telefoon zag ik dat het per nacht was 8)7 Op telefoon stond dat niet direct aangegeven, op de tablet wel :) Bij telefoon zult je dat wel zien als je de kamer kiest dat het per nacht is.
dat is raar! al een goede reden om NIET naar Warschau te gaan _O- :P !!!
Jacqueliner
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2012 09:30

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door Jacqueliner »

Agoda is een van de grootste spelers in Azie (werk in distributie van hotels). Heb zelf ook veel daar geboekt tijdens mijn reis in Thailand. Nooit problemen gehad.
menasil
Reisexpert
Berichten: 3880
Lid geworden op: 29 jan 2010 21:37
Locatie: Warmenhuizen

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door menasil »

McJayJay schreef:
menasil schreef:Interessant....hotels in Warschau voor 74 dollar 2 nachten. Zelfde soort kamer elders 145 euro! Toch maar overwegen..

Edit: Toen ik ging kijken op mijn tablet ipv telefoon zag ik dat het per nacht was 8)7 Op telefoon stond dat niet direct aangegeven, op de tablet wel :) Bij telefoon zult je dat wel zien als je de kamer kiest dat het per nacht is.
dat is raar! al een goede reden om NIET naar Warschau te gaan _O- :P !!!
Als je genoegen neemt met een hostel, simpel hotelletje of een appartementje ben je veel minder geld kwijt :) Ik zag alleen op agoda als eerste de grotere 4sterren hotels dus dacht: als het inderdaad 74 dollar is voor 2 nachten...waarom niet :P

Maar goed ik zal het over mijn voorliefde voor Warschau maar niet gaan hebben hier want dit topic gaat over agoda :)
McJayJay

Re: Is www.agoda.com betrouwbaar?

Bericht door McJayJay »

menasil schreef:
McJayJay schreef:
menasil schreef:Interessant....hotels in Warschau voor 74 dollar 2 nachten. Zelfde soort kamer elders 145 euro! Toch maar overwegen..

Edit: Toen ik ging kijken op mijn tablet ipv telefoon zag ik dat het per nacht was 8)7 Op telefoon stond dat niet direct aangegeven, op de tablet wel :) Bij telefoon zult je dat wel zien als je de kamer kiest dat het per nacht is.
dat is raar! al een goede reden om NIET naar Warschau te gaan _O- :P !!!
Als je genoegen neemt met een hostel, simpel hotelletje of een appartementje ben je veel minder geld kwijt :) Ik zag alleen op agoda als eerste de grotere 4sterren hotels dus dacht: als het inderdaad 74 dollar is voor 2 nachten...waarom niet :P

Maar goed ik zal het over mijn voorliefde voor Warschau maar niet gaan hebben hier want dit topic gaat over agoda :)
haahha no worries je mag het delen hoor !! :Y ^O^
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast