Werken in het buitenland (overal ter wereld)
Werken in het buitenland (overal ter wereld)
Hallo allemaal,,
Ik ben wat aan het opzoeken over werken in het buitenland..
Graag zou ik een half jaar tot 2 a 3 jaar werken in het buitenland.
Op zich maakt het met niet zo veel uit waar ter wereld, het meeste word ik aangetrokken door Amerika of China, maar alle warme landen zijn ook welkom..
Ik werk nu als functioneel analist bij een ICT bedrijf maar ik heb een universitaire opleiding Toegepaste Economische Wetenschappen.. Aangezien ik in Nederland wel een huis afbetaal, zou ik graag voldoende willen verdienen (dus geen vrijwilligerswerk) en ik vind het ook niet erg om 50 uur per week te draaien.. Bovendien sta ik open voor alle soorten werk..
Kunnen jullie me toevallig verder helpen?
Ik ben wat aan het opzoeken over werken in het buitenland..
Graag zou ik een half jaar tot 2 a 3 jaar werken in het buitenland.
Op zich maakt het met niet zo veel uit waar ter wereld, het meeste word ik aangetrokken door Amerika of China, maar alle warme landen zijn ook welkom..
Ik werk nu als functioneel analist bij een ICT bedrijf maar ik heb een universitaire opleiding Toegepaste Economische Wetenschappen.. Aangezien ik in Nederland wel een huis afbetaal, zou ik graag voldoende willen verdienen (dus geen vrijwilligerswerk) en ik vind het ook niet erg om 50 uur per week te draaien.. Bovendien sta ik open voor alle soorten werk..
Kunnen jullie me toevallig verder helpen?
Re: Werken in het buitenland (overal ter wereld)
Wellicht kun je op internet al eens wat zoeken over banen in China. Met ICT moet daar wel wat te vinden zijn denk ik. Maar hoe jij het verwoord hebt kun je in heel veel landen terecht.
Wat denk je te moeten verdienen voor de kosten in Nederland? Dat zal het lijstje ook wat beperken denk ik.
Wat denk je te moeten verdienen voor de kosten in Nederland? Dat zal het lijstje ook wat beperken denk ik.