Ik ben hard bezig mijn Laos route uit te stippelen en dacht, ik roep de hulp in van de globetrotters op dit forum.
Ik heb besloten van Vientiane naar Vang Vieng te reizen, daaruit door naar Luang Prabang en van daaruit naar Nam Tha. Ik heb het nagezocht, maar deze routes zijn allemaal mogelijk met de bus, minivan of zelfs met een binnenlandse vlucht. Maar heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Is het echt te doen al die verbindingen? En welke vond jij persoonlijk het fijnst?
In Luang Namtha wil ik graag een tour doen. Het liefst 2 dagen en 1 nacht, en echt in de natuur/wildernis. (Ik heb een slaapzak, warme kleding en zaklamp. Goede schoenen en bloedzuigersokken bij me

Maar nergens kan ik prijzen en recensies vinden en twijfel ik toch welke tour ik het leukst zou vinden.
Persoonlijk zijn de tours die mij trekken:
- Nam Ha Multi-sport 2
(2 days trekking and kayaking)
- Nam Ha Multi-sport 1
(1 day trekking, ½ day kayaking, ½ mountain biking)
Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand een tour bij een andere organisatie gedaan die goed bevallen is? Ik ben een echte noob op dit gebied en zou graag waar voor mijn geld krijgen. Het is een (misschien) wel eenmalige ervaring en die wil ik optimaal beleven.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Bedankt